شنیده شده یکی از فرمانداران در استان مرکزی، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است. به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شنیده شده یکی از فرمانداران در مرکزی، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است. گفته می شود این هتل ...

شنیده شده یکی از فرمانداران در استان مرکزی، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است.

به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شنیده شده یکی از فرمانداران در مرکزی، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است.

گفته می شود این هتل توسط فرماندار و از محل اعتبارات دهیاری ها خریداری می شود که فرماندار و بخشداران شهرستان، علت اصلی خرید این هتل را درآمد زایی برای دهیاری‌ها عنوان کرده اند.

اگرچه برای اجرای این طرح به شورای شهر این شهرستان هم پیشنهاد شراکت داده شده بود؛ اما اعضای شورای شهر این شهرستان با این طرح مخالفت کرده اند.

اعضای شورای شهر دلیل مخالفت خود را با این طرح سرمایه گذاری خارج از استان دانسته اند و گفته اند که بهتر است این سرمایه گذاری‌ها برای عمران شهرستان انجام شود.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که کارخانه های این شهر علی رغم ظرفیت بالای اشتغال زایی برای جوانان بیکار استان مرکزی، در حال ورشکست شدن هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30160

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.