رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: قطعا اهلیت کسانی که قصد خریداری این دو تیم را دارند به طور دقیق بررسی می شوند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.  حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی ...

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: قطعا اهلیت کسانی که قصد خریداری این دو تیم را دارند به طور دقیق بررسی می شوند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

 حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص مشتریانی که تاکنون برای خریداری دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش قدم شده اند اظهار داشت: تاکنون همان تعداد مشتری که برای پرسپولیس وجود داشته است برای استقلال هم وجود داشته است.

وی افزود: خریداران دو تیم استقلال و پرسپولیس حتی با خود بنده هم صحبتهایی داشته اند؛ آنها یک سری نقطه نظراتی دارند که می خواهند به آنها رسیدگی شود تا با خیالی آسوده برای خرید این دو تیم پیش قدم شوند.

 رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: مشتریانی که خواهان خرید استقلال هستند تعدادی از پیشکسوتان و هواداران این تیم هستند و برای پرسپولیس نیز یک شرکت و همین طور تعدادی از پیشکسوتان  برای خرید اعلام آمادگی کردند.

زمانی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که اهلیت افرادی که قصد خرید این دوباشگاه را دارند تضمین شود تا بعدها مشکلی به وجود نیاید؛ تصریح کرد: قطعا اهلیت کسانی که قصد خریداری این دو تیم را دارند به طور دقیق بررسی می شوند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

وی تاکید کرد: این را هم باید گفت کسانی که قصد خرید پرسپولیس و استقلال را دارند  ابتدا باید در مزایده شرکت کنند بعد در خصوص اهلیت آنها تحقیق شود،در واقع باید گفت خریداران تا پشت محوطه جریمه این دو تیم آمده اند و قطعا باید وارد هجده قدم استقلال و پرسپولیس برای خرید شوند تا ما هم صلاحیت آنها را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30407

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.