هم زمان با روز میلاد امام رضا(ع) خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد شهرستان حاجی آباد می شوند. به گزارش پیارم، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) روز یکشنبه مورد استقبال مردم روستای سرچاهان و بعد شهرفارغان و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه وارد شهرستان حاجی آباد می شوند و با استقبال گرم مردم حاجی آباد و به ...

هم زمان با روز میلاد امام رضا(ع) خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد شهرستان حاجی آباد می شوند.

265px-RezaShrine

به گزارش پیارم، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) روز یکشنبه مورد استقبال مردم روستای سرچاهان و بعد شهرفارغان و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه وارد شهرستان حاجی آباد می شوند و با استقبال گرم مردم حاجی آباد و به سمت امام زاده سید محمد(ع) و نماز مغرب و عشا و بعد جشن زیر سایه خورشید  نیز در امام زاده گان سید محمد و سید نظام الدین برگزار می شود.

در این مراسم صلوات خاصه حرم مطهر امام هشتم شیعیان(ع) توسط خادم حرم مطهر قرائت شد و به مراسم شور و حال معنوی خاصی بخشید و پس از آن نیز نماز مغرب و عشاء به همراه خادمان حرم مطهر برگزار می شود.

پس از اقامه نماز مغرب و عشاء خادمین آن حضرت با همراهی خیل عزیمی از مردم میناب به سمت روستای کردر و برپایی جشن زیر سایه خورشید و به اهتزاز در آوردن پرچم متبرک آستان قدس رضوی در مهدیه هیئت رزمندگان کردر حرکت کردند.

اهتزاز پرچم رضوی، مداحی، قرائت میثاق نامه سخنرانی یکی از خدام، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه های سفر خادمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به شهرستان حاجی آباد است.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=15779

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.