جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار شهرستان حاجی آباد در محل فرماندار ی شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، فرماندار شهرستان حاجی آباد در نشست شورای هماهنگی با مواد مخدر اظهار کرد:  آگاه سازی خانواده ها و تشویق معتادین به خود اظهاری را از راهکارهای عملی وکاهش آسیب اجتماعی ...

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار شهرستان حاجی آباد در محل فرماندار ی شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، فرماندار شهرستان حاجی آباد در نشست شورای هماهنگی با مواد مخدر اظهار کرد:  آگاه سازی خانواده ها و تشویق معتادین به خود اظهاری را از راهکارهای عملی وکاهش آسیب اجتماعی اعتیاد دانست و خواستار همکاری دستگاهها و نهادها در راستای آموزش و پیشگیری از اسیب اعتیاد شد .

حمید جهانگیری افزود: علل و ریشه برخی از جرایم , استفاده از مواد مخدر و اعتیاد است و باید دستگاهها در جهت تشکیل جلسات آموزشی جدی تر عمل کنند .

فرماندار حاجی آباد همچنین خواستار بازنگری در دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد شد و گفت : با توجه به اهمیت معضل اجتماعی اعتیاد کارهای زیادی انجام شده ولی به نظر می رسد باید از نظر کمی و کیفی در برنامه های مشاوره ایی و پیشگیری بازنگری کرد .

وی با تاکید به نقش مشاوران تربیتی مدارس گفت : با توجه به توسعه فضاهای مجازی و آسیب های ماهواره مشاوران باید به روز باشند و با توجه به مسایل روز به وظیفه تربیتی خود بپردارند .

جهانگیری افزود: برای داشتن یک جامعه سالم و پویا نیازمند جوانان سالم هستیم نه معتاد و هیچ گاه یک فرد معتاد نمی تواند فرد موفقی باشد پس باید با سالم سازی جامعه از اعتیاد زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: همه دستگاههای شهرستان با کمپ ترک اعتیاد همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی راه اندازی شود.

فرمانداردر پایان از همه دستگاههای فرهنگی به ویژه مطبوعات ، آموزش و پرورش ، ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات ، ائمه جمعه و جماعت خواست با فعالیت فرهنگی هجمه وسیعی را بمنظور آگاه سازی و اطلاع رسانی اقشار مختلف مردم انجام دهند .

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد برگزار شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66263

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.