جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان هرمزگان و مسولین ادارات شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان هرمزگان در جمع مدیران شهرستان از شهرک جدید صنعتی در حاجی آباد خبر داد و بیان داشت: شهرک صنعتی جدید در حاجی آباد هم اکنون کارهای ...

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان هرمزگان و مسولین ادارات شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

20150127_140822
به گزارش پیارم حاجی آباد، مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان هرمزگان در جمع مدیران شهرستان از شهرک جدید صنعتی در حاجی آباد خبر داد و بیان داشت: شهرک صنعتی جدید در حاجی آباد هم اکنون کارهای مطالعاتی آن تمام شده است و کارهای عملیاتی آن نیز در حال انجام می باشد و تنها مشکلی که مانع از کار شده است مشکلات زیست محیطی حاصل از مواد شیمیایی و ورود آن به آب های زیر زمینی می باشد که این مشکل نیز در حال بررسی می باشد قرار بر این شده است که فعالیتهای شیمایی را حذف کنیم.
بهمن غلامپور در ادامه افزود: شهرستان از وجود صنوف مزاحم مثل جوشکاری ها و در و پنجره سازی تعمیرگاها رنج می برد به همین دلیل باید صنوف مزاحم به خارج از شهر انتقال داده شود.
بهمن غلامپور در ادامه بیان داشت: شهرستان حاجی آباد ۲۶ واحد صنعتی دارد که ۲۲ تا از این واحد ها فعال هستند و بقیه غیر فعال می باشند و در شهر احمدی نیز یک شهرک صنعتی احداث می شود.
هدف از ایجاد شهرک صنعتی اشتغال و در بحث صنعت یک ارزش افزوده برای کشور ایجاد کنیم.
فرماندار شهرستان حاجی آباد طی سخنانی اهانت کاریکاتوریست فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) و حمایت دنیای غرب از این جریان فجیع و ضد آزادی را محکوم و گفت: همانطور که حضرت امام خمینی پیش بینی شوروی سابق را نمود و عملی گردید با همان پیش بینی در انشقاق دنیای غرب در حال فرو پاشی میباشد.
مهندس اصغر جهانگیری توجه به اسلام و فراگیر شدن آن در جوامع غربی را هراسی دانست که عده ای در قالب آزادی با توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام می خواهند به حاشیه برانند و بدانند که جهان اسلام در قبال این حرکت شنیع سکوت نخواهند کرد و تبعات آنرا در چند روز اخیر شاهد بودیم.
مهندس جهانگیری، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تبریک این دهه بعنوان آغاز نظام اسلامی در ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جایگاه و ارزش هر نفر ایرانی در جهان به ویژه کشورهای عربی را با ارزش تر و ممتاز تر از قبل از پیروزی انقلاب بر شمرد و افزود: با وجود تحریمهای گوناگون از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و فشارهای کمر شکن ولی نشاط و پویایی توام با سازندگی در تمام ادوار عمر انقلاب جریان دارد و کشور در حال توسعه میباشد و وظیفه مسئولین میباشد که در ایام دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال و با حل مشکلات مردم به صیانت از خون شهداء بپردازنند.
جهانگیری در پایان گفت: مسئولین موظف هستنند که دستاوردهای دولت تدبیر وامید را بدون روحیه محافظه کارانه به مردم اعلام نمایند و در دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار میگیرد.
فرمانده سپاه شهرستان در ادامه برنامه های دهه فجر را تشریح کرد
سرگرد حجت امیری کیا بیان داشت: برنامه های دهه فجر امسال باید با شکوهتر از سالهای آینده برگزار شود و ادارات نیز در این مراسمات با سپاه شهرستان همکاری نمایند و حضور فعال داشته باشند برنامه های دهه فجر امسال برگزاری یادواره شهدا، جشنهای دهه فجر، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی، شب شعر نمایش خیابانی و نورافشانی در شب۲۲ بهمن و غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا می باشد.
مسلم خدادادی مسول تبلیغات شهرستان حاجی آباد در ادامه مسیر راهپیمایی امسال شهرستان را از کمیته امداد تا امام زاده سید محمد (ص) و مراسم روز ۲۲ بهمن جشنواره سرود، جشن برای زندانیان همراه با محفل انس باقرآن در پارک زندان، پخش اهنگهای انقلابی و محلی و سخنرانی فرماندار و امام جمعه شهرستان می باشد.
علیرضا حسنزاده شهردار حاجی آباد نیز از اسفالت مسکن مهر و محله بسیجیان خبر داد و افزود: در دهه فجر مکانهای مزکور افتتاح می شوند.

20150127_141011

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=27702

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.