جلسه ستاد دهه فجر به ریاست فرمانده سپاه و رئیس ستاد دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین اقشارو فرمانده هان حوزه ها در سالن جلسات سپاه برگزار گردید. به گزارشپیارم، فرمانده سپاه ناحیه حاجی اباد گفت: دهه فجر امسال بیش از ۳۰ برنامه مختلف توسط بسیج سپاه ناحیه حاجی آباد برگزار خواهد شد که ...

جلسه ستاد دهه فجر به ریاست فرمانده سپاه و رئیس ستاد دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین اقشارو فرمانده هان حوزه ها در سالن جلسات سپاه برگزار گردید.

IMG_0027
به گزارشپیارم، فرمانده سپاه ناحیه حاجی اباد گفت: دهه فجر امسال بیش از ۳۰ برنامه مختلف توسط بسیج سپاه ناحیه حاجی آباد برگزار خواهد شد که از این برنامه ها ۱۰ برنامه ویژه و شاخص، ۱۰ مراسم گرامیداشت در نقاط مختلف شهرستان و ۱۰ نشست بصیرت و روشنگری برگزار می گردد.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، اکران فیلم های پنجمین جشنواره فیلم عمار، یادواره های شهدا، مسابقات علمی، و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های دهه فجر امسال می باشد.
سرهنگ امیری کیا با تاکید بر اهمیت فضاسازی مناسب در سطح شهر و روستاها گفت: نقطه عطف برنامه ی امسال مردمی بودن و توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه هاست که ان شاءالله ابتکار و خلاقیت متولیان برنامه ها اعمال خواهد شد و البته در سطح روستاها ابلاغ شده است فرماندهان حوزه ها و بالتبع فرماندهان پایگاهها با روحانیت، هیات امنای مساجد و دهیاری ها نهایت تعامل را داشته باشند.
فرمانده سپاه حاجی آباد: نقطه عطف برنامه های دهه فجر امسال مردمی بودن و کیفیت بیشتر استوی با اشاره به نقش زنده نگهداشتن یاد ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی در انتشار آرمانهای شهدا و امام شهدا گفت: تمام حوزه ها و اقشار بسیج بهتر است به نحوی در این برنامه ها مشارکت کنند و خود حوزه ها برنامه های خلاقانه و مستقل از برنامه های سایر نهادها ارائه و برگزار کنند و از تشریفات خودداری نمایند.
در ادامه این جلسه فرماندهان حوزه ها و نمایندگان بسیج اقشار حاضر از جمله بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، ورزش و جوانان، روستایی و عشایری و فرهنگ توضیحاتی در مورد برنامه های خود در ایام دهه فجر امسال ارائه نمودند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=28082

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.