کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از ثبت نام دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در این شهرستان خبرداد.   به گزارش پیارم حاجی آباد ، امیر حسین مرادپور با اعلام خبر فوق افزود:این دوره مسابقات همزمان با سراسر کشور در رشته های قرائت و حفظ ۱۵جزءو حفظ کل قرآن کریم وی‍ژه برادران بالا و پائین ...

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از ثبت نام دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در این شهرستان خبرداد.

 ContentImages_55121

به گزارش پیارم حاجی آباد ، امیر حسین مرادپور با اعلام خبر فوق افزود:این دوره مسابقات همزمان با سراسر کشور در رشته های قرائت و حفظ ۱۵جزءو حفظ کل قرآن کریم وی‍ژه برادران بالا و پائین ۱۶ سال و خواهران بالای ۱۶ سال خبرداد.

وی تصریح کرد:آزمون این دوره از مسابقات در مرحله استانی در ۴و۵ دی ماه سال جاری و مرحله کشوری در ۲۹بهمن لغایت اول اسفند برگزار خواهد شد.

مرادپور افزود:علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا ۲۰ مهر به اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد مراجعه کنند یا به سایت دارالقرآن کریم مراجعه نمایند.

وی گفت:آشنائی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهمترین ضرورت های فرهنگی و از وظائف آحاد جامعه اسلامی است لذا با توجه به جایگاه قرائت و حفظ آیات وحی در توسعه و نشر آموزه های والای قرآن کریم و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر درک معانی آیات و القای آن با استفاده از الحان مناسب به مخاطب از سوی دارالقرآن الکریم مسابقه تلاوت طراحی شده است.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=18099

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.