امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز نظام را رعایت کنید و در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشید دلهره ای از تهدیدهای توخالی دشمن به خود راه ندهید . به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته ...

امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز نظام را رعایت کنید و در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشید دلهره ای از تهدیدهای توخالی دشمن به خود راه ندهید .

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: بسیار روز با عظمتی به نام روز پاسدار ثبت شده است سالروز بزرگ پاسدار انقلاب حضرت عبا عبدالله الحسین (ع)، امام حسینی(ع) که وقتی فرمان خدا بهش ابلاغ شد به پشت سرش نگاه نکرد و هرچه داشت در محضر خداوند در طبق اخلاص گذاشت.
حجت الاسلام صادقی در ادامه افزود: درسی که امروز پاسداران ما از حضرت امام حسین (ع) گرفتند همین بود احساس مسئولیت در مقابل دین، هشت سال رزمندگان ما دفاع مقدس را جانانه انجام وظیفه و ایستادگی کردند چون دینشان در خطر بود و بعد از ان هم تاکنون جانانه ایستادند این بار نه در جبهه نظامی بلکه در جبهه فرهنگی ان روز جبهه جبهه نظامی بود در عملیات بیت المقدس که باعث آزاد سازی خرمشهر شد چه ایثارگری هایی که نکردند جان خود را برای دین خدا در طبق اخلاص گذاشتند، شهدا کسانی بودند عزیزترین عضو خود را در راه خدا نثار کردند برای حفظ نظام خدا و انچه امروز وظیفه من و شما است ایستادگی در این جبهه یعنی جبهه فرهنگی است که بسیار از جبهه نظامی مهمتر است ان روز دشمن لب مرز بود و ما ان را میدیدم امروز مشخص نیست جنگ نرم است امروز فتنه ها بیشتر از اون موقع است انروز شکست یعنی شهادت امروز شکست یعنی استعاره یعنی تبدیل شدن به نیرو دشمن است.
صادقی ادامه داد: امروز دشمن در جبهه فرهنگی پاتکهایی روزده و جلو آمده در بحث خانواده این سیر صعودی طلاق هایی که در جامعه مشاهده می کنید اینها پاتک های دشمن است وجود ماهواره در منازل ابتدا باعث از بین بردن رابطه عاطفی در بین زن و شوهر شده و در نهایت باعث جدایی شده است و بی بندباری های در خانواده این ها همش در حال اتفاق افتادن است .
وی در ادامه بیان داشت: در زمینه ماهواره باید کار فرهنگی انجام بدهیم هرکس هر قدر که در توانش است تلاش کند و مقام معظم رهبری احاد مردم را در این قضیه دخلیل فرمودند این مسئولیت برعهده فرد خاصی نیست همه ما باید کمک کنیم و ماهواره ها را جمع آوری کنیم و خود مردم باید به این نتیجه برسند که وجود ماهواره در خانه یعنی خطر این قدم ها را باید بردارید این ها همش ضرر است .
وی در ادامه با اشاره به اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابلفضل عباس (ع) افزود: ایشان حدود خدا را رعایت می کرد گفتار و عملکردش همه این ها حاکی از این مسئله است دوم احساس مسئولیت در مقابل دین این درس را به خوبی از مولا علی (ع) گرفته بود، علی (ع) می فرمایند: اگر جانتان در معرض خطر قرار گرفت با مالتان جانتان را حفظ کنید ولی اگر دینتان در معرض خطر قرار گرفت با مالتان و جانتان از ان دفاع کنید عباس (ع ) جان خود را در راه دین خدا نثار کردند .
وی در ادامه با اشاره به ال سعود افزود: ال سعود را ببینید چون این درس ها را نگرفتند و حدود خدا را رعایت نکردند و احساس مسئولیت در مقابل دین ندارند وحشی های که بلکه پستر از حیوان شده اند .
صادقی در پایان خظاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: خطوط قرمز نظام را رعایت کنید و در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشید دلهره ای از تهدیدهای توخالی دشمن به خود راه ندهید امروز ایران اسلامی انقدر قدرتمند شده است که با کوچکترین اشاره ولی امر می تواند هم میز و هم صاحب میز را و هم همه گزینه ها را تومارش بر هم بپیچد این قدرت نظام ایران اسلامی است دلهره نداشته باشید با قدرت مذاکره کنید اصول را رعایت کنید و در بحث بازرسی ها هم نباید بازرسی از مراکز نظامی صورت بگیرد و اکیدا ممنوع است و یا اینکه بخواهند از دانشمندان هسته ای ما بازجویی کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=36795

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.