معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان حاجی آبادگفت : توزیع شیر در اکثر مدارس این شهرستان انجام و سایر روستاها نیز سهمیه خود را دریافت خواهند نمود. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان حاجی آباد، گفت : نودو سه هزارو ششصدپاکت شیردر مدارس این شهرستان توزیع شده است .طهمورث دهقانی بیان ...

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان حاجی آبادگفت : توزیع شیر در اکثر مدارس این شهرستان انجام و سایر روستاها نیز سهمیه خود را دریافت خواهند نمود.

IMG_1589
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان حاجی آباد، گفت : نودو سه هزارو ششصدپاکت شیردر مدارس این شهرستان توزیع شده است .طهمورث دهقانی بیان داشت : در خصوص اهمیت استفاده از شیر و مزایای آن در مراسم صبحگاهی مدارس برنامه های متنوعی اجرا شده است .

وی در ادامه اظهارداشت : در جلسات متعدد با مدیران مدارس تاکید شده تا معلمان نیز سهیمه شیر خود را همزمان و همراه دانش آموزان در سر کلاس درس صرف نموده تا در خصوص استفاده از این نوشیدنی مقوی و مهم یادآوری گردد.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت : هر چند شهرستان حاجی آباد روستاهای پراکنده و صعب العبوری مثل کوهشاه دارداما این مشکلات مانع توزیع شیر نموده و کلیه مدارس روستایی نیز سهمیه شیر خود را درفت نموده اند.

معاونت پشتنیبانی و توسعه مدیریت شهرستان حاجی آباد با حضور در پیش دبستانی غیر دولتی حضرت زهرا (س)ضمن شرکت در توزیع شیررایگان در این آموزشگاه از روند توزیع شیر درسایر نیز مدارس بازدید نمود

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=28098

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.