موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار کرد؛ موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از توزیع نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا درغرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد. از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به سه زبان انگلیسی، عربی و آلمانی به شکل زیبایی تهیه شده ...
نامه رهبری در دست جوان اروپایی توزیع نامه رهبری به جوانان اروپا در نمایشگاه فرانکفورت +عکس
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار کرد؛
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از توزیع نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا درغرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد.
از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به سه زبان انگلیسی، عربی و آلمانی به شکل زیبایی تهیه شده است و در غرفه ایران بین جوانان توزیع می شود.

 

در کنار این اقدام رمان محمد(ص) نوشته ابراهیم حسن‌بیگی نیز توزیع می‌شود.

 

ترجمه انگلیسی رمان «محمد»‌ نوشته ابراهیم حسن‌بیگی که از سوی انتشارات «شمع و مه»‌ منتشر و دو سال پیش در همین نمایشگاه رونمایی شده است،‌ به‌صورت رایگان بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. این اقدام با هدف معرفی چهره رحمانی دین اسلام و حضرت محمد(ص) انجام می‌شود.

 

شصت و دومین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مهرماه برگزار می شود.

 

 

ایران با نصب نوار مشکی به مناسبت ایام ماه محرم و در اعتراض به حضور سلمان رشدی مرتد در کنفرانس خبری نمایشگاه فرانکفورت، این نمایشگاه را تحریم و از چیدن کتاب در غرفه خود، خوداری کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=46755

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.