نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مذاکرات ۵+۱ توافق بد را به معنای عقب نشینی کشور دانست و تاکید کرد:ما توافق بد رو نمی پذیریم و توافق نکردن بهتر از توافق بد است. آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار سیاسی هرمز با ...

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مذاکرات ۵+۱ توافق بد را به معنای عقب نشینی کشور دانست و تاکید کرد:ما توافق بد رو نمی پذیریم و توافق نکردن بهتر از توافق بد است.

81322408-5967536-150x110
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار سیاسی هرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: یکی از مهم ترین حرفهای انقلاب ایستادگی ملت در برابر زورگویی استکبارگران است و رهبر نظام حرف انقلاب را با این نگاه تدوین کرده است.
وی با بیان اینکه شعار انقلاب استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی است،اظهارکرد:ملت ایران با داشتن استقلال اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی کشور خود نخواهند داد و تاریخ نیز گواه آزادی خواهی مردم ایران است.

نعیم آبادی با اشاره به تحریم های اعمال شده از سوی جوامع غربی تصریح کرد: ملت ایران در برابر تمام فشارها و تحریم ها ایستادگی خواهدکرد و پیروزی از آن کسی است که بیشتر مقابله و کمترین ضعف را نشان دهد.
وی با اشاره به مذاکرات ۵+۱ توافق بد را به معنای عقب نشینی کشور دانست و تاکید کرد:ما توافق بد رو نمی پذیریم و توافق نکردن بهتر از توافق بد است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه توافق بد به استقلال و توانمندی کشور آسیب می زند و اصول اولیه شکل گیری انقلاب را نادیده می گیرد، تاکید کرد: حرف ما از ابتدا استقلال و آزادی است وظلم را نمی پذیریم.
وی خاطر نشان کرد: با افزایش توانمندی های داخلی مانع از طمع استکبار جهانی به کشور می شویم.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29348

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.