رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جشن هفته وحدت که با حضور جمعی از مربیان و دانش آموزان در این شهرستان برگزار شد گفت:تنها راه سلامت جامعه و رسیدن به پله های سعادت دنباله روی از سیره پیامبر(ص)است . به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی در جمع دانش آموزان و دبیران دبیرستان شبانه ...

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جشن هفته وحدت که با حضور جمعی از مربیان و دانش آموزان در این شهرستان برگزار شد گفت:تنها راه سلامت جامعه و رسیدن به پله های سعادت دنباله روی از سیره پیامبر(ص)است .

ContentImages_58415
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی در جمع دانش آموزان و دبیران دبیرستان شبانه روزی مصطفی خمینی ضمن عرض تبریک میلاد مسعود نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق گفت:ویژگیها و خصایص مسلمانان بارها از لسان مبارک پیامبر اعظم بیان شده است چرا که مسلمانان نسبت به دیگران برتریهائی دارد که باید سرلوحه و الگو باشد.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید کارهائی همچون دروغ،تهمت،دزدی،بد اخلاقی را انجام دهند چون انسان را از خداوند دور و به شیطان نزدیک می کند تصریح کرد:بارها رسول گرامی اسلام(ص)امت خود را از کارهای حرام و زشت سرزنش و همیشه ترغیب و تشویق به فعل حلال و خوب می کرد.

حجت الاسلام درویشی تصریح کرد:پیامبر(ص) آمدتا اخلاق را کامل کند و شایسته نیست که مسلمانان خلاف دستور آن حضرت(ص) انجام دهند و کسی مسلمان است که تمام کارهایش بر محور مسلمانی باشد.

وی عدم پیروی از رهنمودهای پیامبر را یکی از مشکلات مسلمانان خواند و گفت:اگر چنین نبود این همه مشکلات و محاکمه و گرفتاری وجود نداشت و تنها راه سلامت جامعه و رسیدن به پله های سعادت دنباله روی از سیره پیامبر(ص)است چرا که او رحمت للعالمین است و سعادت امت خود را می خواهدو دوست ندارد فردای قیامت مسلمانان گرفتار شوند .

حجت الاسلام درویشی خطاب به دانش آموزان گفت:دانش آموزان در شرایط امروز جهان وظائف سنگینی را برعهده دارندکه موفق و سربلند شدن در وظائف خطیر الگو گرفتن از کلام نورانی قرآن کریم هست.

وی همچنین در خصوص میلاد با برکت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت نیز به ایراد سخن پرداخت.

شایان ذکر است،تعدادی جایزه از طرف اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد تهیه و به برگزیدگان مسابقات این مراسم اهداء شد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26483
۱ نظر ارسال شده
مدیر سایت گفت:

آریا قاسمی
d.gh48_55@yahoo.com

فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ در ۷:۱۵
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت سر دبیر محترم خواهشمندم نسبت به کارکردهای دو سال گذشته شهرداری اطلاع رسانی کنید چون در این مدت دو سال هیچ گونه فعالیتی از سوی شهردار انجام نشده متاسفانه در این مدت حتی یک متر آسفالت انجام نشده من در محله مسکن مهر زندگی میکنم جادهای خاکی که هر روز باید خرج کارواش انجام بدم خواهشمندم شما به عنوان یک رسانه خبری پیگیری کنید . از مسولین اوقاف هم کمال تشکر را بابت احداث مسجد را دارم.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.