ولایتی گفت: ‌ما اعتقاد داریم این موضوع محور مقاومت را نه تنها در سوریه و لبنان بلکه در کل منطقه تقویت می کند. به گزارش پیارم، خبرگزاری فرانسه (AFP) امروز گزارش داد که یک مقام بلندپایه ایران روز دوشنبه در بیروت از پیروزی های حزب الله لبنان در قلمون تقدیر کرد. قلمون منطقه ای کوهستانی ...

ولایتی گفت: ‌ما اعتقاد داریم این موضوع محور مقاومت را نه تنها در سوریه و لبنان بلکه در کل منطقه تقویت می کند.

به گزارش پیارم، خبرگزاری فرانسه (AFP) امروز گزارش داد که یک مقام بلندپایه ایران روز دوشنبه در بیروت از پیروزی های حزب الله لبنان در قلمون تقدیر کرد.
قلمون منطقه ای کوهستانی در مرز سوریه و لبنان است.

 

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر عالی ایران که به لبنان سفر کرده در بیروت گفت: «ما از پیشرفت های گسترده و پیروزی های فوق العاده حزب الله لبنان و ارتش شجاع سوریه که مانع پیشروی گروه های مسلح تکفیری شده اند تقدیر و به آنها افتخار می کنیم.»

 

 وی پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان این سخنان را بیان کرد.

 
ولایتی با اشاره به ترکیه،‌ قطر و عربستان سعودی گفت: «‌ما اعتقاد داریم این موضوع محور مقاومت را نه تنها در سوریه و لبنان بلکه در کل منطقه تقویت می کند. امیدواریم روزی قدرت های منطقه ای پناه دادن به تکفیری ها را متوقف کنند تا در سوریه و لبنان امنیت و ثبات برقرار شود.»

 
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز شنبه اعلام کرده بود رزمندگان حزب الله شورشیان را از بخش اعظم منطقه مرزی با سوریه عقب رانده اند اما نبرد هنوز خاتمه نیافته است.

 

شبکه “المنار” لبنان نیز در گزارشی به شرح برنامه های سفر علی اکبر ولایتی به بیروت پرداخت.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=36463

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.