کابینه اسرائیل لایحه ای را برای اجازه تغذیه اجباری فلسطینیانی که در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند، تصویب کرد. به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل ازسایت اسپوتینک، این لایحه تصریح می کند که اگر بنا به تشخیص پزشکان و تصویب یک قاضی منطقه ای زندگی زندانیان فلسطینی که دست به اعتصاب ...

تغذیه اجباری زندانیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی/ شکنجه و نقض اخلاق پزشکی در زندان‌ها

کابینه اسرائیل لایحه ای را برای اجازه تغذیه اجباری فلسطینیانی که در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند، تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل ازسایت اسپوتینک، این لایحه تصریح می کند که اگر بنا به تشخیص پزشکان و تصویب یک قاضی منطقه ای زندگی زندانیان فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند، در معرض خطر قرار داشته باشد، باید به اجبار تغذیه شوند.

به نوشته اسپوتینگ، لایحه « پیشگیری از آسیب های  اعتصاب غذا» که توسط وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی، «گیلاد اِردان» طرح شده است، پیش از آنکه به صورت قانون اجرایی شود به امضای پارلمان رژیم صهیونیستی رسیده است.

اِردان در مصاحبه با رویترز گفت: «اعتصاب غذا توسط زندانیان فلسطینی تبدیل به سلاحی برای تهدید اسرائیل شده است و تصمیم امروز کابینه این پیام را می رساند که، ما در مقابل هیچ تهدیدی ساکت نمی نشینیم».

اسپوتینگ افزود، جامعه پزشکان حقوق بشر، این قانون را « قانون ننگینی که توسط جامعه پزشکی اسرائیل و دنیا محکوم شده است» دانسته و به شدت از آن انتقاد کردند.

این گروه اظهار داشتند که این قانون «شکنجه و نقض فاحش اخلاق پزشکی و کنوانسیون های بین المللی» است.

چندین بار به دلیل اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی که گاهی به مرگ آنان می انجامد.

انجمن پزشکان رژیم صهیونیستی اذعان  داشته اند که تغذیه اجباری گونه ای از شکنجه است و پزشکان نباید تن به تأئید چنین قانونی دهند.

بر اساس این قانون نظامیان رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا به اجبار غذا خواهند داد تا بدین ترتیب از شهادت آنها بر اثر گرسنگی و به تبع آن افزایش موج انتقادات ممانعت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40055

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.