رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به سالروز سرآغاز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم گفت: شناخت امام زمان (عج) از وظایف ما در شرایط حاضر است و باید ابعاد زندگی این امام را مورد بررسی دقیق قرار دهیم. به گزارش پیارم حاجی آباد ، حجت الاسلام جلیل درویشی ضمن عرض تبریک به مناسبت نهم ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به سالروز سرآغاز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم گفت: شناخت امام زمان (عج) از وظایف ما در شرایط حاضر است و باید ابعاد زندگی این امام را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.
به گزارش پیارم حاجی آباد ، حجت الاسلام جلیل درویشی ضمن عرض تبریک به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز سرآغاز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع)که بدانید زمین خالی از حجت خدا نیست افزود:بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع)مریدان و یاران خویش از جمله احمد بن سعد قمی نماینده آن حضرت در ایران،دلواپس برای بعد از شهادت ایشان بودند که امام به فرزندش حضرت مهدی(عج) که سه ساله بود اشاره می کرد و همگان را به آرامش دعوت می کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال غیبت آن حضرت تاکنون دیدگانی بوده که به زیارت ایشان نائل آمدند گفت: وجود با برکت حضرت دردوران مختلف به یاری دوستان و ارادتمندان در سخت ترین شرایط سیاسی و اجتماعی رسیده است.

حجت الاسلام درویشی خاطر نشان ساخت:منتظران واقعی آن حضرت در عین حال که چشم انتظار قدم مبارکش هستند و در ثواب بسر می برند و لذا آن حضرت می فرماید برای تعجیل فرجم دعا کنید و شناخت امام زمان (عج) از وظایف ما در شرایط حاضر است و باید ابعاد زندگی این امام را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در پایان با بیان این مطلب که جامعه اسلامی ما نیازمند ظهورش هست تا جهان خصوصا”جهان اسلام را از اوضاع فعلی نجات دهد افزود:جهان اسلام باید برای تعجیل در فرج آن امام خالصانه دعا کنند و زمینه ظهور را فراهم نمایند چرا که با ظهور قائم آل محمد(عج) جهان پر از عدل و داد می شود و ریشه ظلم و جنایت برچیده خواهد شد.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25718

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.