گرت بیل بهترین هم‌تیمی خود را انتخاب کرد اما بر خلاف انتظارات آن بازیکن رونالدو نیست.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، گرت بیل بهترین هم‌تیمی خود را انتخاب کرد اما بر خلاف انتظارات آن بازیکن رونالدو نیست. بیل که در کلیپ تبلیغاتی بازی می‌کرد در حاشیه این مراسم در مورد بهترین هم‌تیمی و ...

گرت بیل بهترین هم‌تیمی خود را انتخاب کرد اما بر خلاف انتظارات آن بازیکن رونالدو نیست.

 خبرگزاری فارس: بیل بهترین هم‌تیمی‌اش را انتخاب کرد/رونالدو نه؟!

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، گرت بیل بهترین هم‌تیمی خود را انتخاب کرد اما بر خلاف انتظارات آن بازیکن رونالدو نیست.

بیل که در کلیپ تبلیغاتی بازی می‌کرد در حاشیه این مراسم در مورد بهترین هم‌تیمی و بهترین بازیکن تاریخ صحبت کرد اما نامی از رونالدو نبرد.

بیل در مورد رونالدو گفت:کریس ۳۷۱ گل برای رئال به ثمر رسانده و در دو قهرمانی لیگ قهرمانان شانه به شانه در کنار هم در میدان بودیم و به نظر من او یکی از بزرگان باشگاه رئال است.

بیل که به همراه آنتونی مارسیال در کلیپ یک سایت حاضر شده به چند سوال جواب کوتاه داد.

به نظر شما برترین بازیکنی که با او روبه‌رو شده‌اید چه کسی است؟

به نظر من رایان گیگز بازیکن بی نظیر و تکرار نشدنی است و او قهرمان من بوده و خواهد بود البته به ولزی بودن او افتخار می‌کنم و از اینکه شانس بازی مقابل و در کنار چنین افسانه‌ای را داشتم خوشحالم.

بیل با اینکه تنها در یک تورنمنت مقدماتی جام جهانی با گیگز همبازی بوده از ستاره اسبق من‌یونایتد به عنوان برترین همبازی خود یاد کرد و رایان را بر دیگر هم تیمی‌ها صاحب نام خود چون رونالدو ترجیح داد و گفت: بی شک بازیکنی چون گیگز دیگر در یونایتد تکرار نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58586

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.