معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا مانند یک خانواده هستند، به حمایت از تل‌آویو پرداخت و گفت واشنگتن تمام گزینه‌ها را در برابر ایران روی میز نگه می‌دارد. به گزارش پیارم، وب سایت شبکه سی.ان.ان (CNN) در گزارشی به سخنان جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی ...

معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا مانند یک خانواده هستند، به حمایت از تل‌آویو پرداخت و گفت واشنگتن تمام گزینه‌ها را در برابر ایران روی میز نگه می‌دارد.

به گزارش پیارم، وب سایت شبکه سی.ان.ان (CNN) در گزارشی به سخنان جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت، واشنگتن و تل‌آویو مانند اعضای یک خانواده هستند.

 

سی ان ان نوشت: «بایدن که در سالگرد «استقلال اسرائیل» در واشنگتن گفت، وجود اختلاف نظر میان طرفین را تائید کرد، اما گفت اسرائیل و آمریکا در عین حال روابط مستحکمی دارند.»

 وی در این مورد گفت: «ما شبیه به یک خانواده هستیم. ما چیزهای زیادی برای گفتن به هم داریم. گاهی اوقات شما یکدیگر را عصبانی می‌کنید، اما ما عاشق هم هستیم و از هم محافظت می‌کنیم.»

 

وی افزود: «فعلا در مواردی اختلاف نظرهایی بین دولت‌های ما وجود دارد، اما می‌خواهم یک چیز را رک بگویم. هیچ رئیس‌جمهوری بیش از رئیس‌جمهور (باراک) اوباما از امنیت اسرائیل حمایت نکرده است.»

 

 

جو بایدن در ادامه از تصمیم آمریکا برای تحویل جنگنده‌های اف-۳۵ به اسرائیل در سال آینده میلادی خبر داد.

وی در این خصوص گفت: «سال آینده ما جنگنده تهاجمی اف-۳۵ را به اسرائیل تحویل می‌دهیم. در آن صورت اسرائیل تنها کشور در خاورمیانه خواهد بود که به نسل پنجم هواپیماها مجهز است.»

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه به جریان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ پرداخت و گفت که هنوز تا رسیدن به توافق نهایی، «کارهای بسیار زیادی» باقی مانده است. وی همچنین گفت تفاهمی که ماه گذشته میان ایران و ۶ کشور به دست آمد، یک «معامله بزرگ بین ایالات متحده و ایران» نبود.

 

بایدن ادامه داد: «اگر ایران حقه بزند و دنبال سلاح هسته‌ای برود، تمامی گزینه‌هایی که برای پاسخ داریم، روز میز خواهد بود.»

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=34687

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.