فرماندار شهرستان حاجی آباد از بهره برداری از ۳۹ پروزه در هفته دولت در سه بخش مرکزی ، احمدی، فارغان شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت: عمده این پروژه ها در بخش های عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهند رسید. مهندس جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم، بیان داشت : امسال ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد از بهره برداری از ۳۹ پروزه در هفته دولت در سه بخش مرکزی ، احمدی، فارغان شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت: عمده این پروژه ها در بخش های عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهند رسید.
54
مهندس جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم، بیان داشت : امسال بالغ بر ۳۹ پروژه در سه بخش مرکزی ، احمدی، فارغان که اعتبار این پروژه ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
مهندس جهانگیری مهمترین این پروژه ها را گاز رسانی به روستای باغات و کشکوئیه ،پست ۳۲ کیلو واتی روستای گنج و مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی آب شرب فارغان که برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان هزینه شده است.
جهانگیری در ادامه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: ثبات اقتصادی و آرامش موجود در بازار از جمله این اقدامات بوده که جو روانی مناسبی نیز ایجاد کرده است.

جهانگیری افزود: در بحث بهداشت و درمان نیز با اجرای طرح جامع نظام سلامت، مردم رضایتمندی زیادی پیدا کرده اند و از سوی دیگر با اجرای بیمه روستایی وعشایری امید به زندگی در میان مردم شهرستان و بخصوص روستانشینان افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

۷۴۵۸/۵۶۷

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14993

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.