فرمانده سپاه حاجی آباد  بیان کرد: ماهواره و به‌خصوص شبکه‌های فارسی زبان روی اعتقادات و فرهنگ جوامع اسلامی تمرکز کرده است و بسیج نقش مؤثری در مقابله با این فعالیت‌ها دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، سرگرد امیری کیا در همایش عاشقان ولایت که در مسجد جامع برگزار شد  اظهار داشت: آشنایی با ولایت، ...

فرمانده سپاه حاجی آباد  بیان کرد: ماهواره و به‌خصوص شبکه‌های فارسی زبان روی اعتقادات و فرهنگ جوامع اسلامی تمرکز کرده است و بسیج نقش مؤثری در مقابله با این فعالیت‌ها دارد.

IMG_0036

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، سرگرد امیری کیا در همایش عاشقان ولایت که در مسجد جامع برگزار شد  اظهار داشت: آشنایی با ولایت، کادرسازی برای آینده نظام، کاهش تخلفات ادارای و رضایتمندی ارباب رجوع، وجدان کاری و مدیریت مشارکتی از جمله شاخص‌های مهم در بسیج است.

سرگرد امیری کیا افزود: ابعاد و اثرات کوتاه مدت و دراز مدت ماهواره به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین وسایل ارتباط جمعی، همیشه دارای اهمیت بوده اما با گذشت زمان و تغییرات اساسی در شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و جهان، هر روز به این ضرورت افزوده می شود.

وی اضافه کرد: اگر در گذشته فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی زبان مانند بی بی سی یا صدای امریکا با جهت گیری و اهداف سیاسی خاص و هدایت شده از سوی دولت های انگلیس و امریکا وجود داشت، اما در چند سال اخیر شبکه هایی با اهداف کاملا متفاوت به وجود آمده اند و در مدت زمان بسیار محدود مخاطبان بسیاری در بین مردم و به ویژه کانون های خانوادگی به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه به اهداف شبکه های ماهواره ای اشاره و افزود: برخی از شبکه ها با پخش فیلم و سریال های شبانه روزی اهدافی مانند ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های سنتی، ترویج خیانت زن و شوهر، از بین بردن قبح ارتباط دختر و پسر حتی تا حد باردار شدن، از بین بردن مفهوم مقدس و متعالی خانواده، ارزش زدایی از مفهوم غیرت، تحریک حس رقابت در میان زنان و مردان، ایجاد حس رقابت در میان زنان و دختران برای جلب توجه مردان، ایجاد بلوغ زودرس جنسی، ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی، خارج کردن خانواده از قید مذهب و تغییر سبک زندگی، بی اهمیت جلوه دان احترام به والدین، عادی جلوه دان سقط جنین برای دختران قبل از ازدواج به عنوان راه حل طبیعی برای رفع دلهره های احتمالی در روابط جنسی دختر و پسر و همچنین ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج را دنبال می کنند.

سرگرد امیری در پایان افزود: نمایش مکرر نیمه عریانی و ارتباط هایی خارج از چارچوب شرع و در یک کلام گناه، پخش سریال های دنباله دار، ترویج تفکر تغییر زمانه برای ترویج عادات غیرمتعارف، فریب کاری های مذهبی و همچنین سانسورهای فریبنده  را از شیوه های این شبکه ها برای رسیدن به اهداف خود دانست.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=15085

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.