جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها داراست.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علی‌نژاد ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از تلاش فعالان رسانه‌ای در حوزه جنگ نرم، اظهار داشت: گرامی ...

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها داراست.

 خبرگزاری فارس: بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی را در برابر دشمنان دارد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علی‌نژاد ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از تلاش فعالان رسانه‌ای در حوزه جنگ نرم، اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره ۵ شهید واقعه سامرا را که با این حرکت، یاد کربلا و اربعین حسینی را پابرجا نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای از نیروهای پاک و آماده به کار برای سرافرازی کشور است که در واقع، یک حرکت مردمی و عمیق برای نیل به جامعه اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج روحیه انقلابی را زنده نگه می‌دارد و هرجا وظیفه‌ای برای پاسداری از ولایت وجود داشته باشد، حضور خواهد داشت.

وی افزود: تمامی مردم و مسؤولان باید بسیجی باشند و امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها دارد.

علی‌نژاد عنوان کرد: در هفته بسیج بیش از ۹۸۰ برنامه اجرا می‌شود که اعم از حضور در مراسم اربعین، دیدار با ائمه جمعه، دیدار فرماندهان بسیج با مردم، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، همایش امر به معروف و نهی از منکر، کوهپیمایی بسیجیان، محفل انس با قرآن و … است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان تصریح کرد: ۹۵ پروژه عمرانی نیز شامل مسکن مددجویان، مسجد، خانه عالم، آبرسانی روستایی و غسالخانه در هفته بسیج افتتاح خواهد شد و توزیع البسه و بسته‌های دارویی برای مناطق محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.