فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سیریک گفت: نشست‌های سیاسی با هدف آگاهی و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در این شهرستان برگزار می‌شود.  به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندر سیریک، رضا زارعی شامگاه شنبه در نشست سیاسی بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور صادقی مسئول سیاسی سپاه امام سجاد هرمزگان و ۵۵۰ دانش‌آموز دبیرستانی با هدف ...
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سیریک گفت: نشست‌های سیاسی با هدف آگاهی و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در این شهرستان برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برگزاری نشست‌های سیاسی با هدف بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در سیریک

 به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندر سیریک، رضا زارعی شامگاه شنبه در نشست سیاسی بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور صادقی مسئول سیاسی سپاه امام سجاد هرمزگان و ۵۵۰ دانش‌آموز دبیرستانی با هدف افزایش بینش اعتقادی و بصیرت‌افزایی، تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، مقابله با مسائل ضد فرهنگی و دینی و مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی در دبیرستان جلال آل‌احمد و مهر گونمردی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: نشست‌های هم‌اندیشی و نشست‌های سیاسی فرهنگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پرجاذبه برای بسیجیان به ویژه جوانان بسیجی می‌باشد که با هدف روشنگری، شناخت و بصیرت بسیجیان به موقعیت سیاسی فرهنگی خودی و دشمنان برگزار می‌شود.

وی به ضرورت ایستادگی در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تاکید و اضافه کرد: استکبار جهانی که امروز از جنگ نظامی با کشورمان ناامید شده‌ است به تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم روی آورده‌ تا در این عرصه با اهداف شوم خود نوجوانان، دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی را مورد هجمه و طغیان قرار داده است.

این مسئول ابراز داشت: امروز بسیج دانش‌آموزی به عنوان نهادی قانون‌مند و انقلابی در مدارس کشورمان در ترسیم اهداف انقلاب اسلامی به نوجوانان نقش مهمی را در کنار آموزش و پرورش ایفا می‌کند.

زارعی تصریح کرد: بدون شک عشق و شور، طراوت و پاکی، شجاعت و سرسختی، عدالت‌خواهی و استقلال‌طلبی، ایثار و از خود گذشتگی از جمله ویژگی‌های برجسته و ارزنده یک دانش‌آموز بسیجی است.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930811000027#sthash.Exr3zC76.dpuf

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=20183

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.