فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین راه‌کارهای مقابله با دشمن است.   به گزارش پیارم، فرمانده سپاه حاجی آباد پیش از ظهر امروز امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره ...

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین راه‌کارهای مقابله با دشمن است.

 

IMG_0027

به گزارش پیارم، فرمانده سپاه حاجی آباد پیش از ظهر امروز امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان حاجی آباد  اظهار کرد: در این هفته، برنامه‌های متنوعی در شهرستان و حوزه‌های مختلف بسیج پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در روز ۳۱ شهریور ماه، مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در شهر حاجی آباد برگزار و هم‌زمان با آن، نمایشگاه دفاع مقدس با موضوعات جنگ دیروز و امروز به صورت متمرکز در سوله صالحین سپاه حاجی آباد افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد از دیگر برنامه‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع آسیب‌‌های دجال‌واره، اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس در محل برگزاری نمایشگاه، زنگ مقاومت در مدارس شهرستان حاجی آباد با حضور رزمندگان جنگ برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز است.

سرگرد حجت امیری کیا در ادامه افزود: جشن ازدواج بسیجیان در سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س  در سالن شهید حسن زاده از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد:برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه عکس، خوشنویسی و کتاب و برگزاری یادواره شهدا توسط پایگاه‌های محلات و یادواره شهدا در مسجد جامعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حاجی آباد عنوان کرد.

وی ادامه داد: خاطره‌گویی و روایتگری، گلباران قبور مطهر شهدا، حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدارس، نشست اخلاقی و احکام، پیاده‌روی خانوادگی و نشست بصیرتی برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد است.

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین راه‌کارهای مقابله با دشمن است

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم کارهای خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: این امر طبیعی است که در هر روزگاری بر اساس نوع تهدید، دفاع‌‌ تغییر کند.

وی افزود: در دفاع مقدس، تهدیدها نظامی بود و از ابزارهای سخت استفاده می‌شد، اما اکنون تهدیدها جنگ نرم بوده و انقلاب اسلامی با این دسته از جنگ‌ها مواجه است و دشمن با استکبار جهانی سعی می‌کند تا نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌تفاوتی ایجاد کند.

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه دشمن امروز سعی دارد تا سبک زندگی خانواده‌های ایرانی را تغییر دهد، تصریح کرد: از این رو، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا نقاط مشترک زیربنایی دفاع را تبیین کنیم و برای مقابله با آن‌ راه‌کار در نظر بگیریم.

امیری کیا با بیان اینکه تجهیزات نظامی ما در دوران دفاع مقدس به دشمن نمی‌رسید، گفت: حتی برای تولید سیم‌ خاردار مشکل داشتیم و مقابل جنگنده‌های بی‌شمار دشمن، سایت‌های موشکی و سلاح‌های شیمایی قابل مقایسه نبودیم؛ ارتش منسجمی وجود نداشت و نیروهای مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس کمک کردند.

وی با بیان اینکه مردم بودند که زیر بار حرف‌های زور دشمن نرفتند، بیان کرد: اکنون دشمن تهدیدهای مختلفی را دنبال می‌کند؛ اگر فرهنگ نهادینه شود و تصمیم‌های خوبی در مقابل این تهدیدهایی که شکل گرفته، صورت گیرد، قطعا در این جنگ موفق هستیم.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=16556

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.