رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تلاش برای کوتاه کردن دست سودجویان از زمین‌های ملی خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلین محمدصادق اکبری در دوازدهمین هم‌اندیشی شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: در حال حاضر انگیزه سودجویان برای دخل و تصرف در این مواهب الهی ...

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تلاش برای کوتاه کردن دست سودجویان از زمین‌های ملی خبر داد.

 خبرگزاری فارس: تلاش برای کوتاه کردن دست سودجویان از زمین‌های ملی/ با هرگونه تخلف در تغییر کاربری زمین‌ها برخورد می‌شود

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلین محمدصادق اکبری در دوازدهمین هم‌اندیشی شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: در حال حاضر انگیزه سودجویان برای دخل و تصرف در این مواهب الهی ازجمله دریا، کوه، جنگل و… زیاد شده است و بر اساس قانون‌هایی که وضع شده است وظیفه سامان دادن به آنها داریم و تمام تلاش خود را به‌کار می‌بریم تا دست سودجویان از این منافع گرانبها کوتاه کنیم.

وی ادامه داد: برای این مهم، شورای حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شده است که با جدیت دنبال می‌شود و این مهم در هرمزگان هم به‌ صورت منسجم تشکیل می‌شود و باعث شده تا روند تجاوز به اراضی ملی و دولتی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه به پرونده‌ها حقوقی و تغییر کاربری در این شورا اشاره کرد و افزود: در تخلفات تغییر کاربری قلع و قمع زیادی صورت گرفته است و قلع و قمع‌ها هم کلی بوده و به‌صورت جزیی نبوده است چراکه عقیده داریم اگر تخلفی صورت گرفته باید کامل از بین برود.

دادستان بندرعباس نیز در این هم اندیشی مهمترین عامل در حفظ حقوق بیت‌المال را پیشگیری دانست و گفت: اگر به پیشگیری توجه شود شاهد کاهش تصرفات خواهیم بود.

سعید اسدی همچنین خواستار تعیین تکلیف سازه‌های غیر مجاز در سواحل شد و بیان داشت: همه باید کمک کنند تا شاهد تجاوز به سواحل نباشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60010

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.