واشنگتن پست با پرداختن به مسئله بازداشت شدن دلال اصلی قرارداد نفتی کرسنت، درباره دستگیری تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ایران با لحن عاجزانه‌ای پرسید: با ایران چه کنیم؟! روزنامه واشنگتن پست (washingtonpost) در مقاله‌ای با پرداختن به مسئله بازداشت شدن سیامک نمازی، دلال اصلی قرارداد نفتی کرسنت، درباره دستگیری تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ...
ظریف و کری با ایران چه کنیم؟/ دفاع رسانه جاسوس آمریکا از دلال کرسنت
واشنگتن پست با پرداختن به مسئله بازداشت شدن دلال اصلی قرارداد نفتی کرسنت، درباره دستگیری تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ایران با لحن عاجزانه‌ای پرسید: با ایران چه کنیم؟!
روزنامه واشنگتن پست (washingtonpost) در مقاله‌ای با پرداختن به مسئله بازداشت شدن سیامک نمازی، دلال اصلی قرارداد نفتی کرسنت، درباره دستگیری تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها در ایران با لحن عاجزانه‌ای پرسید: با ایران چه کنیم؟!

 

 

واشنگتن پست درباره بازداشت شدن آمریکایی‌های جاسوس و ناقض امنیت ملی ایران ضمن طرح ادعای قابل پیش بینی بودن آن نوشت: “زمانی که رئیس جمهور (اوباما) خواست خود را برای قربانی کردن امنیت آمریکایی‌ها و آزادی در ایران درجهت حفظ توافق تاریخی‌اش نشان داد؛ ایرانی‌ها نیز دریافتند که می‌توانند بدون ترس از مجازات شدن عمل کنند.”

 

 

این روزنامه گویا فراموش کرده که کدام کشور است که در صورت نقض توافق توسط بارانی از موشک‌های بالستیک و فوجی از سربازان فدایی اسلام مجازات خواهد شد، نوشت: “درحقیقت، نظر دولت بر سر اینکه رد شدن توافق می‌تواند منجر به تقویت تندروها شود؛ کاملا غلط از آب درآمد.”

 

 

سناتور مارک کرک در بیانیه‌ای از دولت آمریکا ضمن خواستار شدن همکاری دولت آمریکا با کنگره برای تحت فشار قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمدید تحریم‌های قطعنامه ۱۹۹۶، مدعی شد که اگر اقدامات محکم‌تر جهت مقابله با ایران انجام نگیرد، رفتار تهدید آمیز این کشور بدتر خواهد شد.

 

 

مارک دووبیتز یکی از کارشناسان اتاق تحریم علیه ایران، در جدیدترین اظهارات فتنه‌انگیز خود مدعی است که کنگره آمریکا باید از ساختار تحریم‌ها برای نشان دادن فعالیت‌های غیرقانونی ایران دفاع کند و از اقدامات غیرهسته‌ای مانند اقتصادی برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی استفاده کند.

 

 

این روزنامه که فعلا داغ محکوم شدن خبرنگار جاسوس و حیله‌گر خود (جیسون رضاییان) در ایران را به سینه دارد، در نقش وکیل مدافع سیامک نمازی شیاد در پایان نوشت: “بازداشت نمازی مهر تاییدی بر شکست دولت (آمریکا) در حفاظت از منافع ایالات متحده است. حتی ساده‌ترین وظایف هم خارج از توان این دولت است.”

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=48187

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.