حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: با اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود افراد نباید با سهل انگاری و بی توجهی جان خود و دیگران را به خطر بیندازند ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد ,حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اظهار کرد :با توجه به آمار مبتلایان به کرونا, ناظران بهداشتی از اماکن و اصناف مختلف بازید و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برخورد قانونی کنند.

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: برگزاری مراسم عروسی و هرگونه تجمع ممنوع بوده و بخشداری‌ها و نیروی انتظامی با برگزارکنندگان مراسم در روستاها برخورد کنند.

جهانگیری با اشاره به اجرای خوب طرح شهید سلیمانی در شهرستان در راستای شناسایی مبتلایان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد :نباید اجازه داد زحمات کادر بهداشت و درمان با برگزاری مراسم عروسی در یک شب از بین برود .

وی گفت :اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با ارکست های موسیقی در عروسی ها برخورد و مجوز آنها را لغو نماید.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه فضای فیزیکی بیمارستان به همت خیرین بزرگتر و اکنون ۶۹ تخت موجود است تصریح کرد:فضای فیزیکی برای ۹۶ تخت در بیمارستان آماده است اما نباید افزایش تجهیزات درمانی سبب عادی انگاری و بی تفاوتی نسبت به رعایت موارد بهداشتی گردد.

جهانگیری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی طبق مصوبات ستاد کرونا نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد کنترل آمار مبتلایان در شهرستان باشیم .

وی در پایان افزود:دهیاران برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در روستاها را رصد کنند نباید اجازه داد زحمات کادر بهداشت و درمان با برگزاری مراسم عروسی در یک شب از بین برود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72620

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.