مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: اگر زمینه‌های تبعیض در جامعه از میان برود، زمینه رسیدن به موفقیت برای آحاد جامعه فراهم می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه امر به معروف که به همت ستاد امر ...
مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: اگر زمینه‌های تبعیض در جامعه از میان برود، زمینه رسیدن به موفقیت برای آحاد جامعه فراهم می‌شود.
 خبرگزاری فارس: باید زمینه‌های تبعیض در جامعه از بین برود
به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید محمدعلی معصومی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه امر به معروف که به همت ستاد امر به معروف استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در جامعه آن است که زمینه‌های تبعیض و بروز آن را در جامعه از بین ببریم و اگر حتی منافع تبعیض نصیب حال ما می‌شود از آن دوری کنیم.
وی بیان کرد: اگر زمینه‌های تبعیض در جامعه از میان برود، سرعت رسیدن جامعه به موفقیت و پیشرفت همه‌جانبه افزایش می‌یابد و تاریخ نیز نشان داده که اولویت اول همه خلفای الهی بر روی زمین نیز مبارزه همه‌جانبه بر علیه تبعیض و بی‌عدالتی و تلاش برای تحقق عدالت در جامعه بوده است.
مسؤول امور روحانیون سازمان حج و زیارت هرمزگان با اشاره به تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی دولت، آن را یک حرکت خوب ارزیابی کرد و در عین حال بر ضرورت اجرایی شدن آن برای آحاد جامعه و پای‌بندی مدیران و مسؤولان به اصول این منشور تأکید کرد.
حجت‌الاسلام معصومی ادامه داد: اصلاح‌گری در جامعه زمینه تقرب به خدا را فراهم می‌کند و در سایه گسترش امر به معروف در جامعه است که می‌توان زمینه اجرای قانون را نیز فراهم کرد و به قانون پای‌بند باقی ماند.
وی دور زدن قانون را فساد بزرگی خواند و عنوان داشت: تبعیض آن است که قانون صرفا شامل افراد پائین جامعه شود.
این روحانی برجسته هرمزگان در پایان به بالا بودن آمار طلاق و اعتیاد در جامعه اشاره و تصریح کرد: همه این مشکلات ناشی از فراموشی فریضه امر به معروف در جامعه ما و یا سبک شمردن این فریضه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.