کارآفرین هرمزگانی با بیان اینکه اجرای به موقع بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قطعا کارگشا است، اظهار کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی رونق اجتماعی در پی دارد و از مسائل و مشکلات اجتماعی جلوگیری می کند. رقیه رستمی،مجری طرح پرورش قارچ در شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار  هرمز انگیزه خود را از ...
943_244
کارآفرین هرمزگانی با بیان اینکه اجرای به موقع بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قطعا کارگشا است، اظهار کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی رونق اجتماعی در پی دارد و از مسائل و مشکلات اجتماعی جلوگیری می کند.

رقیه رستمی،مجری طرح پرورش قارچ در شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار  هرمز انگیزه خود را از ورود به عرصه تولید در راستای سیاست های اقتصاد ایجاد اشتغال دانست و گفت: در شرایط کنونی ورود به سیستم اداری محدودیت های خاص دارد و از آنجایی که پرورش قارچ مرتبط با رشته تحصیلی ام  است وارد عرصه تولید شدم.

 

 

 

 

 

وی اظهار کرد: از دوران مدرسه و دانشگاه با بسیج ارتباط تنگاتنگ داشتم و یک سال پس از فارغ التحصیلی با دریافت وام ده میلیون تومانی از بسیج سازندگی وارد عرصه تولید شده ام و پرورش قارچ را  در محیطی به مساحت ۳۰ متر مربع آغاز کردم که در مرحله نخست موفق به برداشت ۶۵۰ کیلو قارچ شدم .

 

 

 

 

رستمی افزود: برای رسیدن به سود دهی باید سطح تولید بالا باشد که در شرایط ما درآمد حاصل از تولید صرف هزینه ها می شود.

 

 

 

 
وی مهم ترین دغدغه تولیدی کننده را بازار فروش دانست و تاکید کرد:تولید کننده نباید دغدغه بازار و بازاریابی برای محصول خود داشته داشته باشد و این در حالی است که در استان ما بازار مشخصی برای عرضه محصولات تولیدی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

مجری طرح پرورش قارچ در حاجی آباد با بیان اینکه تا کنون هیچ حمایتی هیچ از مسئولین نشده ایم  تصریح کرد: مراجعات زیادی به جهاد کشاورزی و  بازرگانی داشته ایم تا برای حمایت از تولید کننده های کوچکی مانند ما از ورود کالاهایی که فعالان استانی تولید می کنند جلوگیری کنند اما تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

 

 

 

 

 

 

وی بیان داشت: تولید کنندگان در استان های دیگر به دلیل اینکه بازار استان را در انحصار دارند هیچ محدودیتی برای فروش محصولات خود ندارند این در حالی است که بازارهای استان هرمزگان مکانی برای عرضه محصولات سایر استان ها شده است.

 

 

 

 

 

رستمی افزود: شاید به ظاهر استان در حال رشد است اما به دلیل اینکه استان های دیگر که فعالیت خود را زودتر از ما آغاز کرده اند و بازار ما را در اختیار دارند تولید کننده بومی توانایی رشد و امکان رقابت با آنها را ندارند.

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه ایجاد بازار فروش قوت قلبی برای تولید کننده است که اگر بازار نباشد ورشکستگی و کناره گیری تولید کننده از عرصه فعالیت اقتصادی را در پی دارد، تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه مساعدتی از سوی مسئولین برای رفع موانع تولید انجام نشده و تا زمانی که به حرف ها عمل نشود نمی توان شاهد پیشرفت بود.

 

 

 

 

 

مجری طرح پرورش قارچ در حاجی آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطر نشان کرد:اجرای به موقع  بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قطعا کارگشا خواهد بود و رشد کشور را در پی دارد لذا شعار اشتغال زایی به تنهایی عملی نمی شود و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی رونق اجتماعی در پی دارد و از مسائل و مشکلات اجتماعی جلوگیری می کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=46826

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.