فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بندرعباس بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل همزمان با تهران به‌صورت ملی انجام می‌شود و هر روز از هفته با نام و عنوان و برنامه‌های خاصی آغاز خواهد شد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اباذر سالاری عصر یکشنبه ...
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بندرعباس بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل همزمان با تهران به‌صورت ملی انجام می‌شود و هر روز از هفته با نام و عنوان و برنامه‌های خاصی آغاز خواهد شد.
 خبرگزاری فارس: اولین روز هفته دفاع مقدس در بندرعباس به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اباذر سالاری عصر یکشنبه در نشستی خبری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس و غدیر خم با یکدیگر تقارن شده است و این اتفاق بسیار میمون را به فال نیک گرفته و به لطف الهی برای چهارمین سال بازسازی واقعه غدیر عصر دوشنبه در فاریاب ایسین بازسازی و بیش از ۵۰۰ نفر از تعذیه خوانان و بازیگران تئاتر در بازسازی این واقعه عظیم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: در سال گذشته بازسازی واقعه غدیر در بندرعباس رتبه پنجم سطح کشور را به خود اختصاص داده است و امسال پیش‌بینی می‌شود حضور حداکثری مردم را در این برنامه داشته باشیم و از اصحاب رسانه توقع است با اطلاع‌رسانی به موقع و انعکاس این خبر در رسانه‌ها از حضور حداکثری مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برخوردار شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس بیان داشت: امسال برنامه هفته دفاع مقدس بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل همزمان با تهران به‌صورت ملی انجام می‌شود و هر روز از هفته با نام و عنوان و برنامه‌های خاصی شروع خواهد شد که اولین روز از هفته دفاع مقدس امسال تحت عنوان اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است که با رژه نیروهای مسلح، انتظامی و بسیج در ۳۱ شهریورماه در محل نوار ساحلی، پشت استانداری سابق آغاز خواهد شد و علاوه بر رژه زمینی، رژه نیروهای دریایی، هوایی، یگان ذرهی و رزمی نیز اجرا خواهند داشت و قدرت نظامی ایران را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی گفت: دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان با غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از خانواده معزز شهدا آغاز خواهد شد و همچنین سومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت با برگزاری پرچم‌داران جنگ نرم که مادران این مرز و بوم هستند توسط حوزه خواهران با موضوع ترویج خاواده اسلامی آغاز خواهد شد و با حضور دشمن‌شکن بسیجیان در سنگر نماز جمعه و همایش پیادروی خانواده در حوزه قلعه قاضی ادامه خواهد داشت.

سالاری ادامه داد: روز چهارم دفاع مقدس که همزمان با اولین روز از آغاز به کار مدارس است ویژه‌برنامه‌ای بسیار متفاوت در تمامی مدارس با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس با حضور امامان جماعت محلات، معتمدین، فعالان فرهنگی با هدف پیوند مدارس و مساجد طی مراسم خاصی آغاز خواهد شد که نواختن زنگ مقاومت همزمان در تمام مدارس و حضور رزمندگان در میان دانش آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برگزاری نشست‌های مهارت‌افزایی توسط حوزه الزهرا را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس تصریح کرد: در روزهای پنجم و ششم با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی برپایی غرفه‌های صنایع دستی و بازارچه‌های محلی را در محلات خواهیم داشت و همچنین همایش مردان بی‌ادعا  با حضور پیشکسوتان و عزت‌مندان دفاع مقدس توسط حوزه شهید منظری بندرعباس برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان استکبارستیزی و بیداری اسلامی با نشست‌های بصیرتی در محلات و حوزه‌ها انجام خواهد شد و در آخرین روز از این هفته نمایشگاه ساحل غدیر را در حضور نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57096

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.