رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه امکانات سپاه در جهت صیانت منافع ملی و حفاظت از کشور است، گفت: کشورهای فرامنطقه‌ای با افزایش ناوهای خود در منطقه نمی‌توانند شرایط منطقه را تغییر دهند. به گزارش پیارم به نقل از حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،  “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم(ص)۹ ...

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه امکانات سپاه در جهت صیانت منافع ملی و حفاظت از کشور است، گفت: کشورهای فرامنطقه‌ای با افزایش ناوهای خود در منطقه نمی‌توانند شرایط منطقه را تغییر دهند.

به گزارش پیارم به نقل از حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،  “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم(ص)۹ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ضرورتی برای حضور بیگانگان در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: تکنولوژی ایران در اختیار سایر کشورهای منطقه است، و این کشورها می‌توانند روی قدرت نظامی ایران حساب کنند.

وی افزود: اگر ایران توانمندی‌هایی به‌دست می‌آورد، در کنار کشورهای منطقه و در مقابل کشورهای استکباری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه امکانات سپاه در جهت صیانت منافع ملی و حفاظت از کشور است.

لاریجانی با بیان اینکه کشورهای فرامنطقه‌ای با افزایش ناوهای خود در منطقه نمی‌توانند شرایط منطقه را تغییر دهند، گفت: استقرار نیروهای مسلح در منطقه مناسب بوده و تمهیدات خوبی در این زمینه اندیشیده شده و این یک ظرفیت مهم برای کشور و منطقه است.

وی در پاسخ به این سؤال که این رزمایش چه میزان در روابلط دیپلماتیک تأثیرگذار است، تصریح کرد: اصولاً هر چه مؤلفه‌های استقلال را نمایان کنیم، در گفت‌وگوهای بین‌المللی نیز به نتایج مثبتی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30567

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.