رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در دومنطقه ۶ و ۸ تهران این طرح به صورت پایلود در حال اجراست و بعد از عید هم در سراسر تهران اجرایی می شود.  سرهنگ عین الله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در گفت گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص ...

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در دومنطقه ۶ و ۸ تهران این طرح به صورت پایلود در حال اجراست و بعد از عید هم در سراسر تهران اجرایی می شود.

 سرهنگ عین الله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در گفت گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آمایش تابلوهای راهنمایی رانندگی در تهران اظهار داشت: بنا بر دستور سردار مومنی مقرر شد که تابلوهای توقف ممنوع و توقف با جرثقیل بررسی شده و آن دسته از تابلوهایی که نصب آنها در معابر ضرورتی ندارد، جمع اوری شود.

 وی افزود: پلیس راهور تهران در همین زمینه تعدادی کثیری از تابلوها را جمع آوری و تعدای از آنها را هم زماندار کرد، در حال حاضر نیز این طرح ادامه دارد و قرار است به صورت جدی اجرایی شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در پاسخ به این سوال که طرح رانندگی بین خطوط چه زمانی در سراسر تهران فراگیر می شود خاطر نشان کرد: در حال حاضر در دومنطقه ۶ و ۸ تهران این طرح به صورت آزمایشی در حال اجراست و بعد از عید هم در سراسر تهران اجرایی می شود.

سرهنگ جهانی در خصوص اینکه امکان دارد این طرح در سراسر کشور هم اجرایی شود تاکید کرد: این امر نیازمند تمهیدات پلیس راهور است که باید با مطالعه دقیق صورت بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29696

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.