آمادگی گردان «شهدای الاقصی» برای عملیات استشهادی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به برج‌های مسکونی و افزایش شهدای خبرنگاران جنگ غزه عناوین خبری پنجاهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.   پنجاهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در حالی صورت می‌گیرد که بنابرگزارش « اشرف قدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تعداد کل شهدای غزه تا روز گذشته به ...
آمادگی گردان «شهدای الاقصی» برای عملیات استشهادی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به برج‌های مسکونی و افزایش شهدای خبرنگاران جنگ غزه عناوین خبری پنجاهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.
خبرگزاری فارس: آمادگی عملیات استشهادی فلسطینی‌ها در مقابل هیتلرهای عصر جدید/ تحریم کالاهای صهیونیستی در اروپا
  پنجاهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در حالی صورت می‌گیرد که بنابرگزارش « اشرف قدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تعداد کل شهدای غزه تا روز گذشته به ۲۱۲۲ نفر رسیده که در این بین ۵۷۷ نفر کودک، ۲۶۰ نفر زن و ۱۰۱ نفر مسن دیده می‌شوند.آمار مجروحان نیز به ۱۰۸۵۴ نفر افزایش یافت که ۳۳۰۷ نفر آنها کودک، ۲۰۴۲ نفر آنها زن و ۴۰۱ نفر آنها مسن هستند.

بر اساس اخبار منتشر شده رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین حملات تجاوزگرانه خود و با استفاده از جنگنده‌های اف ۱۶ برج‌های مسکونی غزه را که دارای ساکنین بیشتری هستند را مورد هدف قرار داده است که این امر افزایش شهدای غزه را در بر دارد.

این تجاوزها باعث شد تا مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین امروز اعلام کند تعداد شهدای فلسطینی تا کنون ۲۱۳۵ نفر است.

همچنین پایگاه خبری «نبأپرس» فلسطین در این خصوص اعلام کرد؛ رژیم صهیونیستی در سحرگاه امروز سه‌شنبه برج ۱۳ طبقه «الپاشا» که مردم منطقه آن را به برج «ایتالیا» می‌شناختند با جنگنده‌های «اف۱۶» هدف قرار گرفت.

از آنجایی که پیش از حمله، برج تخلیه شده بود تاکنون تعداد ۲۰ زخمی گزارش شده است که برخی از آنها از اعضای دفاع ملی، روزنامه‌نگاران و اعضای اورژانس هستند رژیم صهیونیستی ۲ روز پیش همچنین برج ۱۱ طبقه «الظافر» در نوار غزه را نیز تخریب کرد.

از سوی دیگر گردان «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رزمندگان خود را برای از سرگیری عملیات استشهادی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فراخواند.

در بیانیه این گروه مبارز فلسطینی آمده است که در پاسخ به افزایش حملات رژیم صهیونیستی به برج‌های چند طبقه ،تصمیم به از سرگیری عملیات استشهادی در داخل اراضی اشغالی گرفته شد.

این گردان، رزمندگان خود در کرانه باختری را نیز برای انجام ماموریت‌های محول شده به آنها فرا خواند. گردان شهدای الاقصی صدها رزمنده در غزه و کرانه باختری دارد.

رژیم صهیونیستی تا کنون ۳ برج چندین طبقه را با حملات هوایی خود تخریب کرده و دهها نفر را مجروح کرده است.

از سوی دیگر مقامات فلسطینی در سخنانی مقامات تل‌آویو، را  هیتلرهای عصر جدید توصیف کردند.

خالد مشعل پس از این اظهار نظر اعلام کرد: «محمد ضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس در سلامت کامل است.

پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم» با اشاره به سخنان خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس آورده است:

«محمد ضیف» فرمانده گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس زنده و در سلامت کامل است و همچنان نیروهایش را فرماندهی می‌کند. مشعل در ادامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ، «موشه یهلون» وزیر جنگ و «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک این رژیم را به هیتلرهای جدید توصیف کرد و گفت: چه فرقی میان آنچه این ۳ نفر انجام داده‌اند با آنچه نازی‌ها در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ مرتکب شده‌اند وجود دارد؟

رژیم صهیونیستی با گسترش دامنه تجاوزات خود از سرزمین اشغالی و با استفاده از توپخانه خود جنوب لبنان را هدف قرار داد.

توپخانه رژیم صهیونیستی در پاسخ به ادعای شلیک دو موشک از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی، مناطق جنوب لبنان را هدف قرار داد.

«مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین» هم در تازه‌ترین اخبار خود از شهادت ۱۷ خبرنگار در جنگ غزه خبر داد.

این گزارش پس از این اعلام شد که دیروز دوشنبه یک روزنامه‌نگار دیگر در اثر حمله رژیم صهیونیستی به شرق غزه به شهادت رسید.

با شهادت این فرد، تعداد کل خبرنگارانی که از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی در ۷ ژوئیه به نوار غزه تا کنون به ۱۷ نفر رسید. همچنین این رژیم در طول این مدت ۱۰۲ اقدام ضد حقوقی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی انجام داده است.

 از سوی دیگر خبرهای رسیده از فلسطین حاکی از این است که حماس و جهاد اسلامی پیشنهاد آتش‌بس مصر را پذیرفته‌اند

«موسی ابومرزوق» در گفت‌وگو با روزنامه «الحیات» در این‌باره گفت، حماس و جهاد اسلامی پیشنهاد آتش‌بس مصر را پذیرفته‌اند و منتظر پاسخ رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: «نحوه تنظیم سند جدید مصر قابل قبول است، اما هنوز جزئیات آن را با طرف مصری مورد بررسی قرار نداده‌ایم.»

درخواست صهیونیست‌ها از اروپا برای لغو تحریم کالاهای اسرائیلی از دیگر اخبار مورد توجهی است که رسانه‌های غربی اقدام به انتشار آن کرده‌اند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان اسرائیل در نامه‌ای به کشورهای اروپایی، از آن‌ها خواست کالاهای اسرائیلی را تحریم نکنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس انجمن تولیدکنندگان اسرائیل در نامه‌ای به رهبران صنعتی اروپا، از آن‌ها خواست تا کالاهای اسرائیلی‌ها را تحریم نکنند چرا که به گفته او، چنین اقدامی به فلسطینی‌ها نیز آسیب می‌رساند.

بر اساس این گزارش، ارسال این نامه از سوی رئیس انجمن تولیدکنندگان اسرائیل در شرایطی صورت گرفته است که اتحادیه اروپا به زودی واردات لبنیات و گوشت از شهرک‌های صهیونیستی را متوقف می‌کند.

این نامه در شرایطی ارسال شده است که درخواست فعالان بین‌المللی برای تحریم کلی اسرائیل به خاطر نقض حقوق بشر در اراضی فلسطینی به شدت رو به افزایش است.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930604000475#sthash.WEUWZKU9.dpuf

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14943

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.