بخشدار شهر زیارتعلی گفت:عملیات آبرسانی به روستای نازدشت از روستا رودخانه بر و هیزبندگان پیش از سال جدید انجام می شود. به گزارش پیارم:جعفر کرامتی،بخشدار شهر زیارتعلی در شهرستان رودان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی هرمزگفت:  روستای نازدشت بزرگترین و پر جمعیت ترین روستای شهر زیارتعلی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ هزار نفر ...

بخشدار شهر زیارتعلی گفت:عملیات آبرسانی به روستای نازدشت از روستا رودخانه بر و هیزبندگان پیش از سال جدید انجام می شود.

unnamed

به گزارش پیارم:جعفر کرامتی،بخشدار شهر زیارتعلی در شهرستان رودان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی هرمزگفت:  روستای نازدشت بزرگترین و پر جمعیت ترین روستای شهر زیارتعلی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به مشکل آبرسانی این روستا افزود:  این روستا سه مخزن  و سه حلقه چاه دارد که به دلیل خشکسالی  سال های اخیر  آب دو حلقه از این چاه ها غیر قابل شرب و یک حلقه آن کم آب شده که در سه سال اخیر مردم این منطقه با کمبود آب مواجهه شده اند.

کرامتی با بیان اینکه در سه سال اخیر با انجام اقدامی پیگیر حل مشکلات کمبود آب مردم روستا به صورت موقت بوده ایم، افزود:آب و فاضلاب روستایی با قرار دادن چند تانکر سیار آبرسان در طول هفته دو بار برای اهالی آبادی ها ابرسانی می کند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل آب روستا از روستا رودخانه بر و هیزبندگان  ۱۵ کیلومتر راه چاه حفر شده و تجهیزات و لوله گذاری انجام گرفته که با جایگزینی مخزن جدید پیش از سال جدید عملیات انتقال آب انجام خواهد شد.

بخشدار زیارتعلی تاکید کرد: برای افزایش زیر ساخت های آب رسانی و حل اساسی مشکل آب روستای نازدشت پیگیر جذب اعتبار از سوی سازمان آب و فاضلاب استان هستیم که  سال آینده به پیمانکارسپرده شود.

نبود مطالعات کارشناسانه عامل تخریب پل اول زیارتعلی بود

unnamed

وی با اشاره به پل زیارتعلی گفت: در سال ۸۷به دلیل خشکسالی های پیاپی ، عدم مطالعات دقیق و کارشناسانه  و عدم توجه به حجم آب  آبنمای واکسی بر روی رودخانه زیارتعلی به بهره برداری رسید.

کرامتی یادآور شد:در پی بارندگی های شدید زمستانی در سال ۸۹ و به دلیل کوچک بودن دهانه ها، پل تخریب شد و خسارات مالی بسیاری به همراه داشت.

وی با بیان اینکه  کار ساخت پل زیارتعلی بار دیگر از سال ۸۹  آغاز شد و به دلیل  کمبود اعتبار عملیات ساخت معلق مانده است، افزود :کار ساخت ستون های  پل به اتمام رسیده است و برای ادامه فعالیت نیازمندبرخی تجهیزات هستیم که باید از سویس وارد شود.

بخشدار زیارتعلی خاطر نشان کرد: در صورت وارد شدن قطعات، مراحل پایانی ساخت پل تا اوایل سال آینده اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30230

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.