استاندار هرمزگان با بیان اینکه سیاست‌های مربوط به مسکن مهر در دولت جدید تغییری نکرده است، گفت: دولت مصمم به اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی سه‌شنبه شب در نشست شورای مسکن هرمزگان در سخنانی خطاب به اعضا این شورا، اظهار داشت: تغییرات ...

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سیاست‌های مربوط به مسکن مهر در دولت جدید تغییری نکرده است، گفت: دولت مصمم به اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است.

خبرگزاری فارس: دولت مصمم به اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی سه‌شنبه شب در نشست شورای مسکن هرمزگان در سخنانی خطاب به اعضا این شورا، اظهار داشت: تغییرات و جابه‌جایی‌ها در دولت‌ نباید سبب شود عده‌ای به آن به عنوان فرصتی برای عدول از تعهدات نگاه کنند، چرا که همه دولت‌ها متعهد به خدمت هستند.

وی افزود: تمام تاکیدمان بر این است که این نظریه اشتباه ذره‌ای به روند کاری دست‌اندرکاران حوزه مسکن سایه نیندازد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: تاکنون هر اقدامی که در حوزه مسکن شده است در راستای تعهدات دولت بوده است و سیاست‌های کلی مسکن توسط دولت ابلاغ و به وسیله شورای مسکن استان بیان می‌شود و همه باید تابع باشند.

عزیزی افزود: ممکن است سیاست‌های جدیدی بعد از پایان پروژه‌های مسکن مهر پیرامون این مبحث از طرف دولت اعمال شود اما معنیش این نیست که ذره‌ای به روند کنونی پروژه‌ها خدشه وارد شود.

وی بیان داشت: عوض شدن دولت و مدیران نباید سبب این شود که برخی از دستگاه‌ها کار خود را انجام ندهند.

عزیزی افزود: دولت مصمم به تمرکز بر روی اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت موجود باید استفاده کرد، یادآور شد: با توجه به آغاز فصل کار در استان در پی مناسب‌تر شدن شرایط آب و هوایی انتظار می‌رود تعهدات استان در باب مسکن مهر به طور کامل عملی و اجرایی شود.

استاندار هرمزگان در ادامه همچنین خواستار تعیین تکلیف ۶ هزار واحد موجود در شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار در طولای قشم شد.

عزیزی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ۳۶ هزار واحد از ۵۶ هزار واحد مسکن مهر هرمزگان در شهرک پیامبر اعظم متمرکز شده است، گفت: مسئولان مربوطه باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مورد نظر در بخش آب، برق، گاز و ارتباطات در این شهرک نهایت تلاش و تمرکز خود را به کار گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7478

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.