همزمان با سراسر کشور جشنواره فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «فیلم اولی‌ها» در رفسنجان آغاز به کار کرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، همزمان با سراسر کشور جشنواره فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «فیلم اولی‌ها» عصر امروز در مجتمع افصح هجری رفسنجان آغاز شد. عباس ...

همزمان با سراسر کشور جشنواره فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «فیلم اولی‌ها» در رفسنجان آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم اولی‌ها در رفسنجان آغار به کار کرد

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، همزمان با سراسر کشور جشنواره فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «فیلم اولی‌ها» عصر امروز در مجتمع افصح هجری رفسنجان آغاز شد.

عباس بلوچی، مسئول انجمن سینمای جوان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در این جشنواره فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله فیلم‌سازی نخستین فیلم خود را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: شهرهایی که در سراسر کشور دفتر انجمن سینمای جوان دارند این جشنواره را برگزار و در استان کرمان، رفسنجان، کرمان و بم جشنواره فیلم اولی‌ها را برگزار می‌کنند.

بلوچی خاطر‌نشان کرد: تعداد ۵۰۰ فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۷۹ فیلم به بخش مسابقه راه یافتند که فیلم «ماجراهای توتو» اثر الهه باقری از رفسنجان است که در سراسر کشور به روی پرده می‌رود.

وی عنوان کرد: امروز فیلم‌ها در سه سانس برگزار می‌شود که سانس اول مربوط به فیلم‌های برگزیده بین‌المللی از کشور‌های آمریکا، بوسنی و هرزگوین و ایتالیا هستند که به روی پرده نمایش می‌روند.

بلوچی در پایان ابراز داشت: در سانس دوم  و سوم حدود ۱۸ فیلم داستانی و مستند در بخش مسابقه به نمایش در می‌آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7320

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.