راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای شهرستان حاجی اباد با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد. ...

خبرگزاری پیارم، مردم شهیدپرور و انقلابی شهر حاجی آباد  با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در راهپمایی ۲۲ بهمن در شهر حاجی آباد  در حالی که شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، مطیع امر رهبریم و جمهوری اسلامی عزت این میهن است، سر می‌دادند از ابتدای چهار راه کمیته امداد به سمت امامزاده سید محمد ع این شهر راهپیمایی کردند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد  گفت: امروز روز تجلی حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعیین سرنوشت، روز حاکم شدن اراده ایران و ایرانی و روز احیای کرامت انسانی و ایرانی است.

حمید جهانگیری  با تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن افزود: پیروزی انقلاب ایران اسلامی، رخدادی بود که غرب به سرکردگی آمریکا را لرزاند و شرق به سرکردگی شوروی را شگفت‌زده کرد و کشورهای دیکتاتور منطقه را در تنگنا قرار داد.

جهانگیری افزود: علی‌رغم تهدیدات بین‌المللی گونان و تحریم‌های فلج گننده جامعه جهانی علیه ایران و خالی بودن خزانه مملکت و حاشیه های بیشماری که در طی دوران ریاست جمهوری روحانی بوده است الحمدالله دولت در اکثر برنامه های پیش بینی شده و وعده های داده شده موفق بوده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت و سربلندی مردم ایران است و دهه مبارک فجر نیز زمانی برای شکرگذاری از نعمت های خداوند است.

میرزاده اظهار داشت: استقلال، آزادی، خودباوری و رسیدن به قله های رفیع در زمینه های مختلف از دستاوردهای بی نظیری است که با پیروزی انقلاب نصیب این ملت شده است.

امام جمعه حاجی آباد گفت: شرکت در راهپیمایی نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام شریفی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رمز ماندگاری این انقلاب در مردمی‌بودن آن و توجه به زنده نگه داشتن کرامت انسانی و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه رهبری است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71346

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.