۱۷ پروژه همزمان با هفته دولت در حاجی آباد با حضور   معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ،   دکتر آشوری نماینده مردم در مجلس و مسئولین  شهرستان  به بهره برداری رسید. به گزارش پیارم ، افتتاح چمن مصنوعی روستای سرچاهان با حضور سرکار خانم شیبانی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ...

۱۷ پروژه همزمان با هفته دولت در حاجی آباد با حضور   معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ،   دکتر آشوری نماینده مردم در مجلس و مسئولین  شهرستان  به بهره برداری رسید.

به گزارش پیارم ، افتتاح چمن مصنوعی روستای سرچاهان با حضور سرکار خانم شیبانی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، دکتر آشوری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان این پروژه با اعتبار ۴ هزار میلیون ریال به نمایندگی از ۲ پروژه اداره ورزش افتتاح شد.
افتتاح گلخانه آقای منوچهر هاشمی در روستای هاشم آباد با حضور سرکار خانم شیبانی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، دکتر آشوری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و معاون رییس سازمان جهاد کشاورزی 🔸این گلخانه به طول ۳ هکتار با اعتبار ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 🔸با افتتاح این گلخانه سطح زیرکشت گلخانه های شهرستان به ۱۲۰ هکتار می رسد که امید است تا پایان سال به ۲۰۰ هکتار برسد. این پروژه تعداد ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای هاشم آباد با حضور سرکار خانم شیبانی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، دکتر آشوری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، سرپرست بانک ملی استان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان مدرسه ۶ کلاسه روستای هاشم آباد افتتاح شد. این مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس و بانک ملی در ۶۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70043

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.