مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) حاجی آباد گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۳ دستگاه کولرگازی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال بین خانوارهای تحت حمایت توزیع و به آنان کمک شده است. مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم خانواهای تحت حمایت ...
مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) حاجی آباد گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۳ دستگاه کولرگازی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال بین خانوارهای تحت حمایت توزیع و به آنان کمک شده است.

مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم خانواهای تحت حمایت این نهاد به کولرگازی و دیگر لوازم خانگی، تعداد ۱۳ دستگاه کولرگازی در سه ماهه نخست سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر۲۴۰ میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت کمک شده است.

وی افزود: بحمدالله کمیته امداد در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خانوارهای تحت حمایت گام‌های مؤثری را برداشته است و این خدمات حاصل زحمات حضرت امام خمینی(ره) در راستای تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد در سراسر کشور است.

مدیر کمیته امداد حاجی آباد یادآور شد: همه خدمات کمیته امداد در حوزه‌های درمانی، عمرانی، توزیع لوازم منزل و احداث مسکن و… در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و بسته‌های خدماتی مناسب با نیاز هر منطقه با توجه شناسایی مناطق محروم تجویز می‌شود.

به گزارش پیارم، شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان قرار گرفته و منطقه کوهشاه احمدی این شهرستان از محرومیت شدیدی رنج می‌برد که از آن به‌عنوان بشاگرد دوم یاد می‌شود و کمیته امداد حاجی آباد تاکنون خدمات قابل توجهی را به محرومان این منطقه ارزانی داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64480

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.