فرماندار حاجی آباد گفت: حماسه سیاسی در شهرستان حاجی آباد با مشارکت ۹۸ درصدی مردم  رقم خورد. حمید جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار کرد: با حضور پرشور مردم شاهد مشارکت ۹۸ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا  بودیم. وی ادامه داد: با خلق ...

فرماندار حاجی آباد گفت: حماسه سیاسی در شهرستان حاجی آباد با مشارکت ۹۸ درصدی مردم  رقم خورد.

حمید جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار کرد: با حضور پرشور مردم شاهد مشارکت ۹۸ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا  بودیم.

وی ادامه داد: با خلق حماسه سیاسی در حاجی آباد از ۴۵هزار و ۶۰۰نفر واجدین شرایط  ۴۴هزار نفر  رأی در صندوق های اخذ رأی انداخته اند و بار دیگر صلابت و پایداری مردم این شهرستان به نمایش گذاشتند.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: این موفقیت جز با تلاش و کوشش مجموعه هیأت اجرایی و نظارت به دست نیامده است که با تلاش مجموعه هیأت های اجرایی٬ نظارت و بازرسی و همچنین اعضای صندوق و همکاران فرمانداری حماسه بزرگ سیاسی که مورد نظر حضرت آقا بود محقق شد.

جهانگیری عنوان کرد: لازم است تحقق حماسه سیاسی را در گام اول به مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار تبریک عرض کنم و همچنین انتخاب آقای روحانی را به ریاست جمهوری تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی توضیح داد: در شهرستان حاجی آباد آقای حسن روحانی ۲۱۲۸۵هزار رأی، آقای سید ابراهیم رئیسی ۲۱۱۱۱هزار رأی، آقای میر سلیم ۳۱۵ رأی، آقای هاشمی طبا ۱۵۶رأی، کسب کرده است.

وی افزود: در بخش مرکزی حسن روحانی ۱۲۱۳۵ رای و سید ابراهیم رئیسی ۱۲۵۰۵رای میرسلیم ۱۸۳ رای هاشمی طبا ۹۸ رای، است، در بخش احمدی حسن روحانی ۴۶۸۷رای سید ابراهیم رئیسی ۲۹۲۲ رای ، میرسلیم ۳۵رای ، هاشمی طبا ۲۱ رای و در بخش فارغان سید ابراهیم رئیسی ۵۶۸۴رای و حسن روحانی ۴۴۶۳ رای و هاشمی طبا ۳۷رای و میر سلیم ۹۷ رای را کسب کردند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد با اشاره به نتایج آرای شورای شهرو روستا گفت: ۱۱۳ روستا که واجد شرایط شورا را داشتند ۳۵۴ عضو شورای اصلی و۲۳۶عضو علی البدل و سه شهر حاجی آباد و فارغان و احمدی ۱۵نفر عضو اصلی و ۹ علی البدل که جمعا در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۶۹ عضو اصلی و ۲۴۵نفر عضو علی البدل توسط مردم انتخاب شدند.

حمید جهانگیری بیان داشت: شورای شهرستان حاجی آباد آقایان معصومی ۳۰۷۱ رای ، ابراهیم دره شیری۲۸۱۵ رای ، کاظم جعفری ۲۷۴۴ رای، غلام حسنزاده ۲۵۲۶ رای حمید حسنزاده ۲۳۴۱ رای ، فرهادی ۲۱۹۳رای و مسلم بارانی ۲۱۷۴ رای را کسب کردند.

 

وی در پایان تصریح کرد: این انتخابات در جهت تحقق شعار دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است و از مردم بخاطر این حضور با شکوهشان تشکر و قدر دانی می کنم و این حضور حماسی مردم بار مسئولیت ما را سنگین تر می کند و ما باید بتوانیم جواب این حضور حداکثری را بدهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62516

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.