عملیات احداث هشت مدرسه در مناطق محروم استان هرمزگان، با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد آغاز شد. به گزارش پیارم، این مدارس توسط بنیاد خیریه و نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) وابسته به گروه مالی گردشگری و با حمایت مالی بانک ...

عملیات احداث هشت مدرسه در مناطق محروم استان هرمزگان، با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد آغاز شد.

به گزارش پیارم، این مدارس توسط بنیاد خیریه و نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) وابسته به گروه مالی گردشگری و با حمایت مالی بانک گردشگری احداث می شود.

این بنیاد چهار مدرسه را در روستاهای بخش احمدی و چهار مدرسه را در روستاهای شهرستان جاسک احداث می کند.

استاندار هرمزگان در مراسم آغاز احداث این مدارس که در روستای “حشم بلم” بخش احمدی شهرستان حاجی آباد برگزار شد، بیان داشت: احداث این مدارس کاری خیرخواهانه و داوطلبانه است و افرادی که مال خویش را در راه خدا و رفع محرومیت خرج می کنند در بالاترین درجات قرار دارند.

وی ادامه داد: کارهای خوبی در بخش احمدی از جمله در زمینه آبرسانی و احداث راه ها برای رفع محرومیت انجام شده اما به دلیل مشکلات اقتصادی هنوز برخی از پروژه ها نیمه تمام است.

جادری تصریح کرد: از اجرای برجام یک سال می گذرد و دستاوردهای بسیاری داشته ایم که نمونه آن در هرمزگان آغاز عملیات ساخت نیروگاه بخار در شهرستان سیریک با سرمایه گذاری کشور روسیه بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه موضوع رفع مشکل بدهی کشاورزان به بانک ها از هرمزگان به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شد، اضافه کرد: این موضوع در دولت مصوب شد و دولت موافقت کرد سود این وام ها را بپردازد و جرائم بخشیده شود اما این طرح در اجرا نیازمند اصلاحاتی است.

رئیس گروه مالی گردشگری نیز در این مراسم، عنوان کرد: بنگاه های اقتصادی، مسئولیت های اجتماعی هم بر عهده دارند و ما نیز از باب وظیفه اجتماعی خود در راستای مدرسه سازی گام برداشته ایم.

مهدی جهانگیری افزود: دو مقوله آموزش و بهداشت و درمان زیربنای توسعه هر کشور است و ما به عنوان فعال بخش خصوصی اعتقاد داریم که حتما باید در این موارد پیش قدم باشیم.

وی اضافه کرد: در گام اول قصد داریم ۱۰۰ مدرسه را در کشور بسازیم که این حرکت از سال گذشته آغاز شده و مدرسه سازی مقدس ترین حرکتی است که به عنوان مسئولیت اجتماعی انجام می دهیم.

رئیس گروه مالی گردشگری اظهار داشت: مجموعه ما بیش از هفت هزار شغل در کشور ایجاد کرده و آمادگی داریم منطقه احمدی و حاجی آباد را به لحاظ مزیت هایی که دارد از جمله معادن مورد بررسی قرار دهیم تا سرمایه گذاری در این منطقه انجام و موجب ایجاد اشتغال شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61410

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.