رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد گفت: ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و زیربنای ۲۰۰ متر مربع در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسید. رامین آشوری امشب در آئین گشایش ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار ...

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد گفت: ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و زیربنای ۲۰۰ متر مربع در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.

رامین آشوری امشب در آئین گشایش ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار داشت:اصناف و اتحادیه‌های صنفی نقش خوبی را در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانند ایفا کنند و امیدواریم با افتتاح این ساختمان، شاهد تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین حل و فصل گوشه‌ای از مسائل و مشکلات این مجموعه باشیم.

وی افزود: اصناف و بازاریان از گذشته تاکنون نقش خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و هر روز شاهد حضور و فعالیت‌های موثر آنان در جهت به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد گفت: ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان حاجی آباد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و زیربنای ۲۰۰ متر مربع در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.

آشوری همچنین از مراسم تجلیل از برترین‌های اصناف نیز خبر داد و افزود: در حاشیه این مراسم از تلاش‌ها و زحمات مجموعه اصناف شهرستان حاجی آباد ورئیس کمسیون نظارت و برترین‌های اصناف با اهدای لوح سپاس تقدیر به‌عمل آمد.

آئین افتتاح ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت استان، رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی، اعضای کمسیون نظارت شهرستان و هیات مدیره اتحادیه‌هایصنفی و جمعی از کسبه و بازاریان اصناف و اتحادیه‌های صنفی حاجی آباد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55742

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.