فرماندار حاجی آباد:ما با آمریکا در جبهه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری در جنگ هستیم.   بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم, با اشاره به سخن حضرت امام فرموده اند رابطه با امریکا مثل رابطه گرگ و میش است افزود:ما باید ازموضع قدرت با آمریکا برخورد کنیم باید با آمریکا طوری برخورد ...

فرماندار حاجی آباد:ما با آمریکا در جبهه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری در جنگ هستیم.

 


بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم, با اشاره به سخن حضرت امام فرموده اند رابطه با امریکا مثل رابطه گرگ و میش است افزود:ما باید ازموضع قدرت با آمریکا برخورد کنیم باید با آمریکا طوری برخورد کرد که یک وقت فکر نکند که ما ضعفی داریم اگر هم زمانی رابطه ای برقراشد باید این روابط شفاف سازی شود.

وی در ادامه بیان داشت: آمریکا  به فکر برندازی این نظام است و نمی خواهند که این انقلاب بیشتر از این دوام پیدا کند چون این به نفع آنها نیست آنها به فکر استعمار ملتها هستند و ملت ایران که به آنها باج نمی دهد.

وی ادامه داد: هدف آمریکا این است که پایه های این  نظام را دچار تزلزل کنند و با فشارهایی که در همه زمینه ها به این ملت می آورند می خواهند زمینه ای برای نامیدی ملت فراهم کنند.

 

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: یکی از اهداف شوم آمریکا چپاول ملت ایران است آنها که خیر خواه ایران نیستند اگر امریکا به فکر ایران بود ما را تحریم نمی کرد نه اینکه با فشار های اقتصادی مردم ما را در تنگناه قرار دهد امریکا به دنبال منفعت خودش است نه اسایش ملت ایران ما باید هیچگاه اجازه ندهیم که آمریکا حتی به کشور ما هم نزدیک شود نه اینکه رابطه ای بر قرار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4611

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.