معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه شب، روز ...

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری ویژه برنامه شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در حرم مطهر رضوی

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه شب، روز و شام شهادت امام موسی‌الکاظم(ع) از ۱۳ لغایت ۱۵ خرداد ماه با حضور عموم زائران و مجاورانی که برای عرض تسلیت شهادت آن حضرت به پیشگاه فرزند بزرگوارشان حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌اسلام ثمری و صدیقی با موضوع شخصیت امام موسی‌ بن جعفر(ع) در این برنامه‌ها به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

حسینی، مدیحه‌ و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت هفتمین اختر تابناک ولایت و امامت، برپایی جلسات سخنرانی با موضوع بررسی ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت زندگانی ایشان در اماکن متبرکه را از دیگر برنامه‌های تدارک به مناسبت شهادت آن حضرت در حرم مطهر رضوی عنوان کرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردو زبانی که از کشورهای مختلف در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند در رواق‌های غدیر، دارالرحمه و سردرب شرقی صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4551

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.