فرماندار یزد با اشاره به تبلیغات نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: هر یک از نامزدهای شورای شهر تنها می‌توانند چهار ستاد تبلیغاتی در شهر یزد داشته باشند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی اظهار داشت: مطابق با تبصره ...

فرماندار یزد با اشاره به تبلیغات نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: هر یک از نامزدهای شورای شهر تنها می‌توانند چهار ستاد تبلیغاتی در شهر یزد داشته باشند.

خبرگزاری فارس: نامزدهای شورای شهر یزد می‌توانند 4 ستاد تبلیغاتی داشته باشند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی اظهار داشت: مطابق با تبصره ذیل ماده ۶۵ آیین نامه انتخابات شورای شهر نامزدها می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی انتخابات به منظور ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی خود و حامیانشان دایر کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر یزد دارای یک شهرداری مرکز و سه منطقه شهرداری است، افزود: هر نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر می‌تواند در شهر یزد یک ستاد مرکزی و سه ستاد تبلیغاتی در دیگر مناطق شهرداری داشته باشد.

رئیس هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر در شهرستان یزد همچنین عنوان کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر حمیدیا و شاهدیه و روستاهای بخش مرکزی می‌توانند تنها یک ستاد تبلیغاتی برای ارائه برنامه‌های خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: دایر کردن بیش از یک ستاد در هر منطقه شهرداری با هر عنوانی مثل ستاد مردمی، بانوان، جوانان و غیره ممنوع است.

سیفی گفت: مطابق با ماده ۶۵ آیین نامه اجرایی قانون شوراها، همزمان با آغاز کار ستاد تبلیغات نامزدها، نشانی محل ستاد و نام مسئول ستاد آن باید کتبا و با امضای نامزد انتخاباتی مربوطه به اطلاع هیئت اجرایی حوزه انتخابیه برسد.

به گزارش فارس، طبق ماده ۶۱ آیین‌نامه مدت تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هشت روز قبل از تاریخ اخذ رای ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4521

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.