فرمانده سپاه حاجی آباد, امام خمینی(ره)  احیاگر اسلام در جهان و اگر امروز نام اسلام در دنیا زنده است به خاطر زحمات و تلاش های امام راحل است . سرگرد پاسدار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیارم اظهار  داشت: امام خمینی(ره) یکی از شخصیت های منحصر به فرد در جهان اسلام ...

فرمانده سپاه حاجی آباد, امام خمینی(ره)  احیاگر اسلام در جهان و اگر امروز نام اسلام در دنیا زنده است به خاطر زحمات و تلاش های امام راحل است .


سرگرد پاسدار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیارم اظهار  داشت: امام خمینی(ره) یکی از شخصیت های منحصر به فرد در جهان اسلام است که قدرت اسلام را بار دیگر در ایران و جهان احیاء نمودند.

سالاری در ادامه افزود: امام راحل در زمانی که هیچ کس جرات مقابله با استکبار را نداشت وارد میدان شد و در مقابل استکبار جهانی ایستاد و ایشان الگوی تمام عیار در مبارزه با ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل تغیانگران است.

وی در ادامه بیان کرد: معنویت امام خمینی به ما درس ایمان داد و انتقال اندیشه ها, تفکر ارزنده امام خمینی (ره) برای همه نسل ها ضروری است و انسان ها را به سوی کمال هدایت می کند.

وی با بیان اینکه بیداری مسلمانان آزاده جهان، رهایی از سلطه بیگانگان، استقلال و آزادی از مهمترین ویژگی های نهضت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست با تکیه به نیروهای مردمی مومن و متدین، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

سالاری گفت: عزت، افتخار و اقتدار ایران اسلامی مدیون اندیشه های بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4461

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.