قشم – فرماندار شهرستان قشم با صدور اطلاعیه ای به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر درعملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱، این حماسه را نماد مقاومت ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی دانست. به گزارش پیارم به نقل از نمابر جمعه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشمˈمسعود سالاریˈ در ...

قشم – فرماندار شهرستان قشم با صدور اطلاعیه ای به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر درعملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱، این حماسه را نماد مقاومت ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی دانست.

به گزارش پیارم به نقل از نمابر جمعه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشمˈمسعود سالاریˈ در این اطلاعیه پیروزی رزمندگان اسلام را در این عملیات نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور شامل ارتش و سپاه و بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروهای بسیج خوانده است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این پیروزی باعث شد که تمامی معادلات، باورها و ذهنیت ها یی که در مورد توانایی و قابلیت های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت، تغییر یابد و نصرت الهی نصیب ملت ایران شود.

فرماندار شهرستان قشم در این اطلاعیه روز سوم خرداد را حکایت غرور آفرینی دانسته که چون چراغی برای راه و رسم مجاهدت و مقاومت تا ابد جاودانه خواهد ماند و آیندگان ایران اسلامی با احیای خاطره آن برخود مباهات خواهند کرد.

در این اطلاعیه همچنین سالروز ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر به دلیرمردان خطه نیلگون خلیج فارس شامل خانواده معظم شهداء، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همه مردم ولایت مدار شهرستان قشم تبریک گفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4300

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.