مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: بازدید قضات از زندا‌ن‌ها عدالت دستگاه قضا و توجه به شأن و منزلت مددجویان است.   ، اکبر سلیمانی که صبح امروز به همراه دادستان و قضات دادسرای بندرعباس از زندان مرکزی بازدید می‌کرد، اظهار داشت: بازدید قضات از زندان‌ها و بررسی مشکلات مددجویان می‌تواند در صدور احکامی غیر از مجازات حبس ...

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: بازدید قضات از زندا‌ن‌ها عدالت دستگاه قضا و توجه به شأن و منزلت مددجویان است.

خبرگزاری فارس: بازدید قضات از زندان‌ها نشان از توجه به منزلت مددجویان است

 

، اکبر سلیمانی که صبح امروز به همراه دادستان و قضات دادسرای بندرعباس از زندان مرکزی بازدید می‌کرد، اظهار داشت: بازدید قضات از زندان‌ها و بررسی مشکلات مددجویان می‌تواند در صدور احکامی غیر از مجازات حبس تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه حضور قضات در زندان‌ها باعث آشنایی آن‌ها از  مشکلات قضایی مددجویان می‌شود، اظهار داشت: کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها از دیگر مزایای بازدید قضات از زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی با مجموعه قضایی استان برقرار است، تصریح کرد: حضور قضات در زندان‌ها باعث آرامش زندانیان می‌شود که در ارتقای امنیت زندان هم نقش بسزایی دارد.

دادستان بندرعباس هم بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تأکید کرد و خواستار راهکارهای مناسب قضایی برای حبس زدایی شد.

سعید اسدی با بیان اینکه حضور قضات در زندا‌ن‌ها در  کیفیت صدور آرا بسیار تأثیرگذار است از برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید روزانه قضات از زندان‌ها خبر داد.

گفتنی است، در این بازدید با ارائه راهکارهای قانونی مشکلات قضایی ۱۰۰ نفر از مددجویان بررسی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4127

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.