رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بندرعباسی خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد علی اکبر قرائی پور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی ...

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بندرعباسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در بندرعباس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد علی اکبر قرائی پور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی وی بررسی موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد تمامی وجوه برداشت شده از حساب شاکی به صورت خرید کارت شارژ اینترنتی بوده، افزود: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به مقر انتظامی احضار و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از اعتماد بی جا به افراد از در اختیار گذاشتن کارت عابر بانک و رمز آن به دیگران خودداری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4111

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.