رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل سپاه،‌ حزب‌الله و حماس پس از تجاوز دشمن به خاک این کشورها گفت: با حمله دشمن به سوریه، ان‌‌شاالله سپاهی قوی در این کشور ایجاد خواهد شد که اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.   سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز جمعه با ...

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل سپاه،‌ حزب‌الله و حماس پس از تجاوز دشمن به خاک این کشورها گفت: با حمله دشمن به سوریه، ان‌‌شاالله سپاهی قوی در این کشور ایجاد خواهد شد که اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: سوریه با تشکیل سپاهی قوی رژیم اسرائیل را محو خواهد کرد

 

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز جمعه با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی که در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه و اعلام برائت از اهانت به اماکن مقدس دینی در میدان فلسطین برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز خون شهدای اسلام دامن آمریکا را گرفته است و آنها را هر روز رسواتر می‌کند؛ امروز حمله اسرائیل به سوریه رسوایی بزرگی برای آنها بود و همه می‌دانند مدفن عزیز حجر بن عدی ۱۴۰۰ سال در محله سنی‌نشین بوده و بسیار محترمانه از آن نگهداری شده است.

سردار نقدی ادامه داد: آنها مرقد حجر بن عدی را زیارت می‌کردند از این رو بر هیچکس پوشیده نیست که این اهانت زیر نظر صهیونیست‌ها انجام شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اجلاس سراسری وحدت که در تهران برگزار شد، خاری در چشم دشمنان اسلام بود چراکه آنها از وحدت مسلمانان می‌ترسند و به همین خاطر چنین اقداماتی را انجام می دهند تا وحدت مسلمانان را برهم بزنند.

وی افزود: شیعیان در این قضیه اوج آگاهی خود را نشان دادند و چه زیباتر اینکه برادران اهل سنت با اعلام انزجار از این حرکت، وحدت خود را با شیعیان اعلام کرده و باعث وحدت هرچه بیشتر مسلمانان بر علیه مستکبرین شدند.

 

سردار نقدی با بیان اینکه هر اقدامی که دشمن علیه مسلمانان انجام می‌دهد به لطف خدا به نفع اسلام می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان اول انقلاب به کشور عزیزمان حمله کردند اما هرچه فشارها را در طول سال‌های انقلاب بر ما افزایش دادند، ما قوی‌تر شدیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین به تشکیل سپاه پاسداران در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: نتیجه تجاوز دشمن به لبنان این بود که از دل حملات حزب‌الله متولد شد و امروز حزب‌الله سلاح‌هایی دارد که آنها حتی فکرش را هم نمی‌کنند.

 

وی متذکر شد: با حمله دشمن به فلسطین حماس ایجاد شد و امروز این قضیه در سوریه تکرار شده است و ان‌‌شاءالله سپاهی قوی در سوریه ایجاد خواهد شد که اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

 

سردار نقدی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها باید بدانند که با این تجاوزها نمی‌توانند کار به جایی ببرند چراکه ملت‌های اسلامی بیدار شده‌اند و جواب آنها را به زودی خواهند داد و این تجاوزها و ظلم‌ها راه به جایی نخواهد برد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدام  برخی از سران حکومت‌های عربی خاطرنشان کرد: سران حکومت‌های عربی باید بدانند که پرونده‌هایشان در دست ملت‌های مسلمان است و حمایت از اسرائیل نتیجه نکبت‌باری را برایشان خواهد داشت.

 

وی گفت: آمریکا و صهیونیسم‌ها باید بدانند که هر نفاقی را که بوسیله سران فریب‌خورده منطقه و وهابیت در بین مسلمانان ایجاد می‌کنند امت اسلامی انتقام سختی از آنان خواهند گرفت و استکبارستیزی خود را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد.

 

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه جای اسرائیلی‌ها نیست و ملت اسلامی بیدار شده‌اند و انشاءالله فلسطین را آزاد خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3936

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.