حاجی آباد – مرحله نیمه نهایی استانی لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت شهید عباس زاده در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم, فرمانده حوزه مقاومت شهید عباس زاده گفت : ششمین دوره لیگ نیم نهایی پیشگامان ایران اسلامی پایا با حضور ۱۰ تیم در واحد مدرسه فاطمه زهرا(س) برگزار شد.   ...

حاجی آباد – مرحله نیمه نهایی استانی لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت شهید عباس زاده در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم, فرمانده حوزه مقاومت شهید عباس زاده گفت : ششمین دوره لیگ نیم نهایی پیشگامان ایران اسلامی پایا با حضور ۱۰ تیم در واحد مدرسه فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

 

علیرضا تابش  افزود : در این دوره تیم هایی از واحدهای مقاومت امیدان، پوینده و پیشگام متشکل از پنج نفر حضور داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد : این لیگ در رشته های زیست،فیزیک و شیمی در پایه های اول و دوم متوسطه و اول و دوم راهنمایی در علوم پایه و ششم ابتدایی برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت شهید عباس زاده حاجی آباد اظهار داشت : هدف از برگزاری این لیگ تقویت روحیه همکاری، تعامل،همفکری و کار جمعی در دانش آموزان در راستای ارتقای سطح علمی و رشد خلاقیت و کارآفرینی در آنان است.

 

تابش افزود : شناسایی، هدایت و حمایت از دانش آموزان متعهد و کوشایی که قادرند با حضور در فعالیت های جمعی موجب پیشرفت کشور در عرصه های علمی، فناوری و اقتصادی در آینده نزدیک شوند ،از دیگر اهداف این لیگ است.

 

وی تاکید کرد : شرکت کنندگان در این لیگ علمی بدون محدودیت معدل از هر واحد مقاومت بسیج شرکت و تا مرحله بین المللی می توانند پیشرفت کنند.

 

فرمانده حوزه مقاومت ایمان شاهرود بیان کرد : این لیگ با همکاری موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام و خانه ریاضی تهران برگزار و از مرحله استانی به تیم ها برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد : سال گذشته تیم های واحد پوینده علامه طباطبایی شاهرود در مسابقات استانی اول شدند ،اما به دلیل اینکه ۱۲ تیم برتر در مرحله کشوری حضور داشتند این تیم ها با توجه به کسب نمره ای کمتر از این گروه ها ،نتوانست در مرحله کشوری حضور پیدا کنند.ک/۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3801

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.