تهران- دستگاه امنیت کشور رژیم صهیونیستی امروز ˈدوشنبهˈ اعلام کرد که حمله گسترده سایبری که از روز شنبه علیه وب سایت های این رژیم آغاز شده است تا امروز همچنان ادامه داشته اما مدعی شد که آسیب های وارده از این حملات محدود است. به گزارش خبرگزای فرانسه،‌ این دستگاه امنیتی در بیانیه ای افزود: ...

تهران- دستگاه امنیت کشور رژیم صهیونیستی امروز ˈدوشنبهˈ اعلام کرد که حمله گسترده سایبری که از روز شنبه علیه وب سایت های این رژیم آغاز شده است تا امروز همچنان ادامه داشته اما مدعی شد که آسیب های وارده از این حملات محدود است.

به گزارش خبرگزای فرانسه،‌ این دستگاه امنیتی در بیانیه ای افزود: اسراییل همچنان در آمادگی کامل برای مقابله با این حملات به سر می برد و همه تلاش خود را برای ناکام ساختن فعالیت این هکرها به کار می گیرد.

این بیانیه تأکید کرد که دستگاه امنیتی و سایر نهادهای ذیربط در مسائل رایانه ای، موفق شدند تعدادی از هکرهایی را که به وب سایت ها حمله کرده و به آن ها آسیب رسانده بودند شناسایی و از کار بیندازند.

همچنین این بیانیه افزود که این دستگاه اخیراً‌ یک دفترچه حاوی راهنمایی های امنیتی درباره رایانه در اختیار نهادها و موسسات این ر‍‍‍‍ژیم قرار داده تا با چگونگی مقابله با چنین حملاتی آشنا شوند.

در این بیانیه ادعا شده است که تاکنون هیچ یک از سایت های مربوط به خدمات عمومی یا شرکت های اصلی آسیب چندانی ندیده است.

گفتنی است که مجموعه هکرهای ˈآنیموسˈ اواخر هفته گذشته سایت نخست وزیر و نیز سایت های وزارتخانه های جنگ، امور خارجه وآموزش این رژیم را هدف قرار دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3509

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.